catfishissä aina läskejä

Vierailija

Aina on hirveitä ylipainosia. Jotenkin jos se päähenkilö on timmissä kunnossa niin se nettideitti on lähes aina bmi 30 sarjassa. Jos päähenkilökin on läski ja luulee että siellä toisessa päässä on timmissä oleva fitnessmimmi tai kehonrakentaja äijä ni sekin on läski. Onko jenkkilä tommonen läskiland, että vaan leffoissa ja tv-sarjoissa on normipainoisija ja katukuva täynnä raskaan sarjan edustajia.

Kommentit (10)

Vierailija

En tiedä, mutta mia huvitti se yksi jakso siinä, kun ne molemmat olivat lähetelleet toisilleen muiden ihmisten kuvia ja se mies oli kauheen huolissaan jos se nainen ei ookaan yhtä nätti ja timmi kuin kuvissa. :D
Niin ja se mies oli itse läski ja lähetellyt naiselle kuvia jostain salilla treenatusta sixpackistä :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta mia huvitti se yksi jakso siinä, kun ne molemmat olivat lähetelleet toisilleen muiden ihmisten kuvia ja se mies oli kauheen huolissaan jos se nainen ei ookaan yhtä nätti ja timmi kuin kuvissa. :D
Niin ja se mies oli itse läski ja lähetellyt naiselle kuvia jostain salilla treenatusta sixpackistä :D

Joo itekkin muistan tuon. Sillä äijällä oli vielä väärä nimi niin se nainen valitti siitä ja samalla ite oli jättänyt kertomatta että oli 2 lapsen äiti. Tosi läppä jakso.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joo itekkin muistan tuon. Sillä äijällä oli vielä väärä nimi niin se nainen valitti siitä ja samalla ite oli jättänyt kertomatta että oli 2 lapsen äiti. Tosi läppä jakso.

Niin ja se nainen oli väittänyt olevansa transseksuaali, mutta taisikin oikeasti olla vaan lesbo.

Vierailija

Jos se "catfish" olisikin tosi hyvännäköinen, toinen osapuoli antaisi väärän kuvan käyttämisen ja valehtelun anteeksi. Mutta koska catfishit on aina läskejä ja rumia (daa, miksi muuten valehtelisivat ulkonäöstään), niin valehtelusta tehdään kauhea numero eikä ikinä anneta anteeksi ja pistetään välit poikki. Yhdessä jaksossa kun ne tyypit ajelivat catfishin luo, tää huijattu tajusi jo ettei perillä odota se kuvien henkilö mutta tokaisi kuitenki toiveikkaasti "maybe she's a sexy farmers daughter". Eli ei haittaa vaikka ei olekkaan kuvien henkilö, kunhan on sexy.

Toisessa jaksossa oli jo saatu selville, että tyttöystävä on catfish ja valehtelee. Tapauksessa oli 3 epäiltyä, joiden kaikkien kuvat löytyivät netistä. Yksi heistä oli ruma ja yksi todella kaunis. Tää huijattu ihan ääneen sanoi, että toivottavasti huijari on se kauniimpi tapaus, koska se ruma ei tod. kelpaisi :D

Mua muutenkin ihmetyttää koko sarja. Miksi ne huijatut ei itse ota mistään selvää vaan jatkavat juttelua ja pahimmassa tapauksessa lähettävät rahaa huijarille? Pelkästään yhdellä hyvin yksinkertaisella google-haulla tai puhelinnumeron haulla usein selviää, että tyyppi valehtelee henkilöllisyydestään. Haiskahtaa siltä että halutaan vaan telkkariin. Mua kyllä hävettäis ihan älyttömästi paljastua tv:ssä koko maailman nähden noin helposti höynäytettäväksi :D

Vierailija

7 jatkaa: näissä molemmissa mainitsemissani esimerkkitapauksissa huijattu oli sitten todella loukkaantunut ja vihainen, kun catfish paljastui rumaksi ja/tai läskiksi. Eka muistaakseni piti jonkun verran yhteyttä catfishiin (sillä oli tekosilmä onnettomuuden takia) kaveripohjalta ja toinen pisti välit kokonaan poikki eikä vastannut yhteydenottoyrityksiin. Tää toinen catfish tais olla muutenkin joku sekopää eikä pelkästään ruma, tarjosi esim suihinottoa siinä tilanteessa kun oikea henkilöllisyys ja ulkonäkö selvisi ja setvittiin tilannetta pihalla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat