Aina kun itken mies huutaa "rauhoitu nyt jo, helvetti!"

Vierailija

Ja mitä enemmän mies huutaa ja kiroaa, sitä enemmän itken. En halua olla enää missään mielessä miehen lähellä, kun se on tuollainen. Haluaisin erota, mutta mies ei. Olen sanonut, että emme sovi yhteen kun mies ei kestä herkkyyttäni yhtään vaan alkaa sadistisesti sättiä siitä minua.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Äitini on tehnyt samaa minulle. Ja exäni. Tuntui aika pahalta, kun kukaan ei lohduttanut itkiessäni. Toinen sanoi, että itken liikaa. Toinen ei reagoinut mitenkään itkuuni: ei lainkaan kysynyt itkiessäni, että mikä on vialla. Ei halannut raskaan työpäivän jälkeen kyynelehtiessäni. Nykyisin olen oppinut pärjäämään itsekseni. Olen tavallaan kovettanut itseni. Olisipa ihanaa, jos löytäisin vielä miehen, jonka sylissä saisi itkeä illalla rankkaa päivää ja joka kysyisi lempeästi miksi itken ja lohduttaisi.

Vierailija

En ymmärrä aloittajaa. Miksi yleensä on yhdessä ihmisen kanssa, joka huutaa ja kiroaa? En todellakaan olisi. Mun kotona käyttäydytään hyvin, vaikka oltaisiin väsyneitä tai vihaisia. Täällä ei huudeta eikä kirota. Niin miehenkipeä en ole, että kuuntelisin mitään huutamista.

Vierailija

Toinenvaihtoehto on, että sen "herkkyytenne" vaalimisen ja jatkuvan pillittämisesn sijasta yrittäisitte tehdä jotain hyödyllistä ja vaikka korjata pieleen menneitä asioita.

Vierailija

Miksi sä itket jatkuvasti? Jos sulla on vaikeuksia töissä tai muuten, niin kannattaa hakea apua. Ei tuollainen jatkuva itkeminen ole normaalia. Ei siitä tietenkään saisi suuttuakaan, mutta ymmärrän kyllä senkin, että hermostuttaa jos toinen parkuu jatkuvasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Äitini on tehnyt samaa minulle. Ja exäni. Tuntui aika pahalta, kun kukaan ei lohduttanut itkiessäni. Toinen sanoi, että itken liikaa. Toinen ei reagoinut mitenkään itkuuni: ei lainkaan kysynyt itkiessäni, että mikä on vialla. Ei halannut raskaan työpäivän jälkeen kyynelehtiessäni. Nykyisin olen oppinut pärjäämään itsekseni. Olen tavallaan kovettanut itseni. Olisipa ihanaa, jos löytäisin vielä miehen, jonka sylissä saisi itkeä illalla rankkaa päivää ja joka kysyisi lempeästi miksi itken ja lohduttaisi.

Vauvat itkee ei aikuiset ihmiset

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehkä suomalaisissa on suht paljon viileitä ihmisiä. Mutta osa suomalaisista miehistäkin on tuollaisia lempeitä, esimerkiksi itse saan hyvän mielen siitä, että voin olla naisen lähellä ja turvana. T. 5

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja mitä enemmän mies huutaa ja kiroaa, sitä enemmän itken. En halua olla enää missään mielessä miehen lähellä, kun se on tuollainen. Haluaisin erota, mutta mies ei. Olen sanonut, että emme sovi yhteen kun mies ei kestä herkkyyttäni yhtään vaan alkaa sadistisesti sättiä siitä minua.

No lopeta se naurettava vollotus.
Pikkulapset itkevät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä suomalaisissa on suht paljon viileitä ihmisiä. Mutta osa suomalaisista miehistäkin on tuollaisia lempeitä, esimerkiksi itse saan hyvän mielen siitä, että voin olla naisen lähellä ja turvana. T. 5

oi voi, tulipa hyvä mieli! kiva kuulla että tuollaisiakin miehiä on olemassa! ♥♥♥♥

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

oi voi, tulipa hyvä mieli! kiva kuulla että tuollaisiakin miehiä on olemassa! ♥♥♥♥

Kiitos :)

Vierailija

Sillonkun mä itken, oon enemmän vetyätyvä enkä halua puhua, mut emmä mitään puolen tunnin lohdutus sessiota odota mieheltäkään varsinkin jos itku tulee no - aika usein. Lähellä oleminen on mukavaa, kun on surullinen, ihan vaan vaikka vierellä istuminen jos duunaa jotain muuta siinä ja välillä silittää vaikka. Ehkä miehesi on turhautunut näihin jos itket ns. turhistakin asioista usein? Tai voi olla että miestäsi ahdistaa eikä tiedä miten auttaa ja näin turhauttaa lisää ja purkaa tiuskimalla. Pitäiskö sun puhuu jollekin? Ehkä tarvisit herkemmän miehen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat