Rahan ahneet eläinten"suojelijat" tappelevat omaisuudesta. Eläimet kärsivät.

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläinrääkkäys on tuottoisa bisnes.

Olen samaa mieltä. Lihansyönti = eläinrääkkäys.
Eli silloin pätee: eläinrääkkäys = lihansyönti.

nam, tuli näläkä!

Vierailija

Ihmiset ovat omassa raadollisuudessaan surkeita tapauksia. Joillakin ihmisillä on melkein skitsofreeninen harha omasta hyvyydestä ja oikeudenmukaisuudesta. Näitten ihmisten soisi heräävän näkemään oma, eläimille vahingollinen toiminta.

Säälittää kaikki viattomat luontokappaleet, jotka joutuvat kärsimään ihmisten ilkeydestä, ahneudesta, välinpitämättömyydestä ja ajattelemattomuudesta.

Vierailija

Hesyn toiminta on ollut kummallista jo kauan. Epäselvyyksiä, toisille huikeita etuja jne. Ilemisesti tästä johdon vaihdoksesta odotettiin paljon, varsinkin työntekijöiden puolella, mutta sama peli kaiketi jatkuu.

Todella sääli, Hesy tekee tärkeää työtä ja hyväätarkoittavat ihmiset ovat testamentanneet sille suuriakin summia ja omaisuutta, jotta toiminta jatkuisi. Hallitus vaihtoon, se voivi auttaa (tässäkin tapauksessa).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

"Ellet ole varma heti kuolettavasta osumasta, et ammu." Tämä on paras oppi mitä olen metsästyskurssilla saanut ja sopisi monien muidenkin metsästäjien muistaa.. Mutta lihansyönti ei ole yhtä kuin eläinrääkkäys. Ja olen entinen vannoutunut vegaani. Olin kuvioissa kovimpaan evr aikaan kun tarhauksen vastustajille langetettiin tuomioita 90-luvulla. Katselin kuution ulkopuolelle silloin ja katselen edelleen. Olen vaan aika varma että näkemykseni on tänä päivänä hyvin paljon faktapohjaisempi, kuin silloin se tunteekkuus ja mistäs olisit voinut vertailukohtaa hakea? Ei ollut nettiä tai muuta mediaa, jota toki kyseenalaistan edelleen, eli jokainen vastaus aiheuttaa uuden ongelman.. Mutta varmasti olen tänä päivänä ettisesti kunnollisempi ihminen maalaisena metsästäjänä, kun mitä olin aikanaan kaupunkilais-vegaanina.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

"Ellet ole varma heti kuolettavasta osumasta, et ammu." Tämä on paras oppi mitä olen metsästyskurssilla saanut ja sopisi monien muidenkin metsästäjien muistaa.. Mutta lihansyönti ei ole yhtä kuin eläinrääkkäys. Ja olen entinen vannoutunut vegaani. Olin kuvioissa kovimpaan evr aikaan kun tarhauksen vastustajille langetettiin tuomioita 90-luvulla. Katselin kuution ulkopuolelle silloin ja katselen edelleen. Olen vaan aika varma että näkemykseni on tänä päivänä hyvin paljon faktapohjaisempi, kuin silloin se tunteekkuus ja mistäs olisit voinut vertailukohtaa hakea? Ei ollut nettiä tai muuta mediaa, jota toki kyseenalaistan edelleen, eli jokainen vastaus aiheuttaa uuden ongelman.. Mutta varmasti olen tänä päivänä ettisesti kunnollisempi ihminen maalaisena metsästäjänä, kun mitä olin aikanaan kaupunkilais-vegaanina.

Joonas Konstig, oletko se sinä? Mies, joka on aina oikeassa, vaikka mielipiteet vaihtuvat matkan varrella täsmälleen päinvastaisiksi. Mitä sinne konservatiivi-wannabe-porvarin nojatuoliin muuta kuuluu?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat