Omakotitalossa asuvat; oletko saanut koskaan heippalappuja?

Vierailija

-

Kommentit (12)

ampuma-aukko

Oma tupa, oma lupa.

Saa tupakoida parvekkeella, ja kusettaa koiraa pihaan. Se on näitä ok-asujan etuoikeuksia, joista betonikorsussa vain unelmoidaan..

Vierailija

Oon saanut. meillä oli autio asumaton talo melko hoitamattomalla tontila ja kerran löysin postilaatikosta lapun, jossa selitettiin, että pihalla kasvaa iso puska yhtä kasvia, niin saisiko siitä käydä hakemassa alkuja. Oli puhelinnumero ja osoite ja kaikkea. Soitin numeroon ja sanoin, että käykää toki hakemassa, kunhan ette kaikkia vie.

Vierailija

Olen. Postilaatikossani oli uskonnollinen rypistetty lappu, pois heittäessäni huomasinkin että siihen oli kirjoitettu nimeni ja käskettiin lopettaa, koska "heitä ei kiinnosta". Siis ilmeisesti olivat päättäneet kiusata minua lappusilla joilla kuvittelivat minun kiusaavan heitä.

Vierailija

En ole itse saanut lappua. Kirjoitan itse joka vuosi naapurille, kun hän vuodesta vuoteen kasaa lumet tontiltaan meidän puolelle. Viestit tehoavat vaihtelevasti.

Vierailija

Buaah, missä ok-talossa te oikein asutte?

Meillä ammutaan savikiekot, rastaat ja varikset ja räkätit portailta, eikä kukaan valita, kun lähimpään naapuriin kilometri ja tontti 12 hehtaaria.

Halutessaan voi ottaa vaikka munasillaan aurinkoa, eipä ole ketään kyttäämässä.

Musiikkia saa soittaa ihan niin kovalla, kuin korvat kestää, ketään ei häiritse.

Meillä ei ole heippalappuja näkynyt, eikä tule näkymään, kun tontti on minun, eikä siitä lohkota edes koirankopin alaa vieraille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oma tupa, oma lupa.

Saa tupakoida parvekkeella, ja kusettaa koiraa pihaan. Se on näitä ok-asujan etuoikeuksia, joista betonikorsussa vain unelmoidaan..

En minä tupakoi eikä ole koiraa. Joten en unelmoi moisista. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Buaah, missä ok-talossa te oikein asutte?

Meillä ammutaan savikiekot, rastaat ja varikset ja räkätit portailta, eikä kukaan valita, kun lähimpään naapuriin kilometri ja tontti 12 hehtaaria.

Halutessaan voi ottaa vaikka munasillaan aurinkoa, eipä ole ketään kyttäämässä.

Musiikkia saa soittaa ihan niin kovalla, kuin korvat kestää, ketään ei häiritse.

Meillä ei ole heippalappuja näkynyt, eikä tule näkymään, kun tontti on minun, eikä siitä lohkota edes koirankopin alaa vieraille.

Taidat navetassa asua.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat