Kaveri kutsu bileisiinsä webbikameran kautta?!

Vierailija

Suomalainen kaveri äsken soitti ja kysyi haluaisinko osallistua bileisiinsä tänään webbikameran kautta. Asun itse siis Lontoossa. Mä en ihan ymmärrä, mitä ihmeen kivaa siinä muka olis?! Katsoa kun ihmiset juo, juttelee keskenään ja ehkä silloin tällöin joku ihminen tulee siihen kameran ääreen löpisemään mulle - joka olisin kotona selvinpäin. Onks kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oliko jo kännisdä ja ikävöi sua?

Ei, sehän tässä hassua onkin. Iltapäivällä skypetettiin ja siinä jo sanoi, että siitä tulisi kivaa. -ap

Vierailija

Me tehtiin tätä joskus yhden kaverin kanssa, muutettiin koulun jälkeen eri paikkakunnille niin sitten perjantaisin lätistiin webbikameran välityksellä mesessä ja kumottiin Red, Green ja Yellow Cat -drinkkejä :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Me tehtiin tätä joskus yhden kaverin kanssa, muutettiin koulun jälkeen eri paikkakunnille niin sitten perjantaisin lätistiin webbikameran välityksellä mesessä ja kumottiin Red, Green ja Yellow Cat -drinkkejä :D

Olisihan se kahdenkesken tietysti hauskaa, mutta hänen bileisiinsä on tulossa kuulemma jotain 12 ihmistä :D -ap

Vierailija

Tuttu järjesti omat 40 v bileet webbikameran kautta. Ensin luulin vitsiksi, mutta oli ihan tosissaan. Tilanne oli samanlainen eli asuu ulkomailla. En päässyt osallistumaan kun oli muuta menoa, en tiedä miten oli mennyt. Kai tää on tätä nykyaikaa...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat