Psykiatrinen sairaanhoitaja: missä työskentelet?

Vierailija

Olen sh-opinnoissani siinä vaiheessa, että pitäisi valita oma suuntautumisala. Vielä vuosi sitten en lystynyt kuvitellakaan, että erikoistuisin mielenterveys- ja päihdehoitotyöhön. Nyt kuitenkin on alkanut juuri tämä kiinnostamaan, sillä haaveena olisi lukea psykoterapeutiksi. Haluaisin tiedustella, missä kaikkialla muualla psykiatriset sairaanhoitajat toimivat kuin esim. mielisairaalan osastoilla? Onko lastenosastoilla erikseen psykiatrisia sairaanhoitajia? Kaikki kokemukset ja tiedot tervetulleita :)

Kommentit (10)

Vierailija

No voi vittu stanan prkele, arvaa. Hullujen huoneella terapoin sekopäitä. Terveyskeskuksessa oikeasti.

Kiroileva psyk sh, jolla tourettaa

Vierailija

Onhan avo-osastojakin vaikka kuinka paljon. Ja lapsille on omat osastot, samoin nuorille.
Itse työskentelen päiväosastolla. Aikaisemmin olin mieliala polilla.

Vierailija

Olen kaupungin psykiatrian yksikössä. Avopuolella on ainakin kuntoutus-, mieliala- ja akuuttipoliklinikka. Lisäksi nuorisopolit. Ja jo mainittu päiväosasto joissakin kaupungeissa.
Pakolaiskeskuksissa on myös mielureita.

Vierailija

Jos sinulla ap on mt-ongelmia omasta takaa, niin erikoistu vain psypuolelle. Pääset havainnoimaan kuinka suurin osa hoitsuista on yhtä hulluja kuin potilaat (tai hullumpia), vain nimikyltistä erottaa hoitajan potilaasta. Tai avainnipusta. Oikeesti.

Vierailija

[quote=Vierailija]Jos sinulla ap on mt-ongelmia omasta takaa, niin erikoistu vain psypuolelle. Pääset havainnoimaan kuinka suurin osa hoitsuista on yhtä hulluja kuin potilaat (tai hullumpia), vain nimikyltistä erottaa hoitajan potilaasta. Tai avainnipusta. Oikeesti.

Ihan oikeastiko olet tuota mieltä? Psykiatrian puoli on ehdottomasti yksi vaikeimmista ja rankemmista osastoista/poleista. Ei pysty hetkeäkään miettimään omia murheita. Masennuksesta puhumattakaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
1: kuulutkohan ite sinne hullujen huoneelle? :D

Kyllä luultavasti, prkl. Mä olen oikeasti ihan hyvä työssäni. Vitun apinat.

Kiroileva psyk sh, jolla tourettaa

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat