Mission impossible: Tehokas hajusteeton pyykinpesuaine?

Vierailija

Onko sellaista? Heitin äsken pois puoli pullollista MiniRiskiä, joka ei poistanut rasvatahraa t-paidasta eikä verta tyynyliinasta (kirjopesu 60 astetta).
Olenko lopun ikääni Bio Luvilin armoilla?

Kommentit (14)

Vierailija

Onhan niitä lähes joka brändillä. Itselläni on käytössä Rainbow´n jauhetiiviste ja puhdasta tulee. Hajuste ei tee pesuaineesta tehokkaampaa.

Vierailija

Minun mielestäni X-tran pesujauhe on todella tehokasta ja hajusteetonta. Jopa kuivuneet veritahrat lähtee kokonaan pesussa, 40-60 asteessa. Toisinaan laitan myös Rainbown tahranpoistoainetta hiukan joukkoon ja säihkyvän puhdasta tulee.

Kannattaa joskus kokeilla ns. merkittömiä tuotteita, usein näistä löytää parempia kuin tunnetuimmista ja mainostetuimmista. Ja nämä X-trat ja Rainbowt ovat vielä edullisiakin. Tuo käyttämäni X-tra Color 2kg, maksaa n. 2,30e Prismassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni X-tran pesujauhe on todella tehokasta ja hajusteetonta. Jopa kuivuneet veritahrat lähtee kokonaan pesussa, 40-60 asteessa. Toisinaan laitan myös Rainbown tahranpoistoainetta hiukan joukkoon ja säihkyvän puhdasta tulee.

Kannattaa joskus kokeilla ns. merkittömiä tuotteita, usein näistä löytää parempia kuin tunnetuimmista ja mainostetuimmista. Ja nämä X-trat ja Rainbowt ovat vielä edullisiakin. Tuo käyttämäni X-tra Color 2kg, maksaa n. 2,30e Prismassa.

Kiitos vinkistä! :) Olen ulapalla näiden kanssa, saan joka joulu lahjaksi 8 kgn paketin bio luvilia (professional tmv?) jolle verikään ei ole ongelma. Nyt se otti ja loppui etuajassa :)

Vierailija

Cien! Lidlistä siis. Ihan tajuttoman hyvää, oikeesti tehokas ja hajusteeton. Pitää kyllä melkeen kaikki mikä vaan pystyy pestä oikeasti siellä 60 asteessa, että siitä tulee puhdasta. Mutta sama on se on hajusteidenkin kanssa, ne vaan peittää sen, että vaate on likainen sillä lemulla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko sellaista? Heitin äsken pois puoli pullollista MiniRiskiä, joka ei poistanut rasvatahraa t-paidasta eikä verta tyynyliinasta (kirjopesu 60 astetta).

Veri lähtee parhaiten kylmässä vedessä, ei lämpimässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Veri lähtee parhaiten kylmässä vedessä, ei lämpimässä.

Saako täsmentää? Veri lähtee kylmässä vedessä, ei lämpimässä.

Vierailija

Mulla oli sama ongelma, kunnes huomattiin, että pesukoneen vastus oli hajonnut, eikä vesi lämmennyt 20 astetta lämpöisemmäksi millään ohjelmalla. Meillä kävi ilmi sähkönkulutusmittarilla, jonka kulutuslukemat olivat niin olemattomat, ettei niillä vettä kummosesti lämmitellä. Jos koneessasi on lasiluukku, pitäisi sen läpi tuntua kuumuus, kun peset 60-90 asteessa.

Vierailija

Kotimainen Serto on parempaa kuin aiemmin käyttämäni Minirisk. Tuskin sen haitallisempaa ympäristölle, vaikka ei joutsenmerkkiä olekaan ostanut. Minulla siis kriteereinä hajusteeton, ympäristöystävällinen pesuaine ja kotimaisuus plussaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat