miten toimia? häätarjoilut

Vierailija

Arvoisa av-raati,
Olemme menossa miehen kanssa kevättalvella naimisiin, ja tänään anoppi ilmoitti olevansa valmis tarjoilusuunnitelmissa. Emme ole pyytäneet häneltä apua, emmekä haluisi hänen ruokiaan syödä.
Ensinnäkin, hän tekisi kaikki ruoat pienessä keittiössää, jossa hygienia ei ole kummoista.
Toiseksi, ruokansa eivät ole meidän makuun, pääruoaksi mm. hirvenlihapata ja perunat. Kaiken lisäksi minä olen kasvissyöjä, mutta anoppi ei hyväksy kasvisruokaa häätarjoiluksi. Mitä teen??

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Pidät pääsi. Tehkää niinkuin sinä ja miehesi haluatte. Jos olette pitopalvelusta pyytäneet tarjousta ja se on mieluisa, näytä se anopille ja pyydä sitten häneltä apua, jos haluatte. Apua voi antaa esim. koristeluihin ja muuhun hääorganisointiin. Te hääparina päätätte kaikesta, mitä häihinne haluatte tai ette halua.

Vierailija

No, mitäpä veikkaat? Sanot anopille, "Kiitos, me huolehdimme häätarjoiluista itse" tai sitten otat mukisematta vastaan tarjotut. Jos olet oikeustoimikelpoinen ja naimaikäinen, osaat varmaan itsekin toimia tällaisessa tilanteessa.

Vierailija

No sanot tietenkin anopille että ihanasti ajateltu, mutta sinä saat rakas anoppi olla ihan nyt vieraana. Hoidamme itse tarjoilut ja maksamme ne myös, joten tervetuloa nauttimaan juhlista ja keskity sinä ihan vaan pukusi miettimiseen.

kocki.micko@aromi_pesa.fi

Jospa tekisin,tarjouksen teille Aromi-pesistä? Pitävät ruoan lämpimänä jopa 8tuntia, jos ruoka on lämmitetty ennen pesään laittamista. Normaalisti Esim.3kpl maksaisi 1499€,mutta voisite ottaa yhteyttä,niin saadaan hintaa sommiteltua Teille passelimmaksi?

Vierailija

Miehesi homma se on äidilleen järkeä päähän takoa. Jos hän ei osaa sanoa äidilleen vastaan niin kannattaa miettiä naimisiin menoa uudemman kerran. Vai haluaisiko hän äitinsä ruoat ja sinä bridezillana jyräät miehesi yli kun kyseessä on SINUN hääsi?

Vierailija

No tietysti tarjoatte kaikkien aikojen hääruokaklassikkoa: häämakaronilaatikkoa, teette vaan liha- ja kasvislaatikoita. Takaan, että saatte ikimuistoiset häät ja täällä on yleisökin valmiina seuraamaan valmisteluja ja tietysti h-hetkeä!

mikko.cocki

Vierailija kirjoitti:
No tietysti tarjoatte kaikkien aikojen hääruokaklassikkoa: häämakaronilaatikkoa, teette vaan liha- ja kasvislaatikoita. Takaan, että saatte ikimuistoiset häät ja täällä on yleisökin valmiina seuraamaan valmisteluja ja tietysti h-hetkeä!

200g riittänee n.80hengelle, laatikko hieman turpoaa Arompi-pesässä. ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksei hirvenlihapata kelpaa? Se on arvokasta lihaa! Mitä muuta suunnitelmassa oli? Monelleko hengelle tarjoilut pitäisi tehdä?

Ap:n häät, eli anoppi ei päätä ruuasta. Ja jos ap vielä on kasvissyöjä, niin on se kurjaa että pakotetaan ottamaan lihaa siksi että liha sattuu olemaan arvokasta.

Sinun häät ap varsinkin jos itse maksatte, eikä anoppi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei hirvenlihapata kelpaa? Se on arvokasta lihaa! Mitä muuta suunnitelmassa oli? Monelleko hengelle tarjoilut pitäisi tehdä?

Ap:n häät, eli anoppi ei päätä ruuasta. Ja jos ap vielä on kasvissyöjä, niin on se kurjaa että pakotetaan ottamaan lihaa siksi että liha sattuu olemaan arvokasta.

Sinun häät ap varsinkin jos itse maksatte, eikä anoppi.

Niin, mitäpä väliä vierailla on, kunhan vain morsian saa leikkiä prinsessaa. Sitähän nuo nykyajan häät ovat. Naurettavaa pelleilyä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat