Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidän kotona olemisesta - mistä löytäisin introverttimiehen?

Vierailija

En käy missään keikoilla, museoissa tai taidenäyttelyissä. Baarissa käyn todella harvoin. Yökerhoissa en käy ollenkaan, enkä edes usko löytäväni sellaisista minulle sopivaa seuraa. Käytän vain vähän meikkiä ja meikkityylini on luonnollinen. Pukeudun aika tavanomaisiin, klassisiin tai trendikkäisiin vaatteisiin.

Harrastukseni on sellainen, ettei siinä tapaa kuin pari perheellistä, varattua miestä ja heidän vaimonsa ja lapsensa. Viihdyn kotona. Viikonloppuisin käyn esim. vanhempieni luona. Kavereitani näen yleensä omassa kodissani, heidän luonaan tai kahvilassa. Muutamat naisystäväni ovat kiireisiä, koska opiskelevat ja tekevät iltatöitä. Hekin viettävät paljon vapaa-aikaansa mieluiten kotonaan perheensä, kämppiksensä tai seurustelukumppaninsa kanssa.

Haluaisin löytää miehen/poikaystävän. Harmi vain, ettei tällainen nuori kotona viihtyvä, ujo ja naisvaltaisella alalla työskentelevä nainen kovin helposti löydä mukavaa ja kilttiä introverttimiestä. Mistä ihmeestä niitä miesehdokkaita voisi löytää? En halua esittää muuta kuin olen, ja haluan miehen pitävän samantyyppisistä asioista kuin minä. Eli ruoanlaitosta, leffojen katselusta kotona, kävelyllä käymisestä koiran kanssa jne.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Netistä? Oma veljeni on kotirotta ja löysi netistä, itse asiassa myös eksän, mutta ei deittisivulta.

Omani löytyi Alankomaista. Bilevuodet takana vaikka on sosiaalisesti oikein hyvä ja nauttii seurasta, parhaiten viihtyy kanssasi kotona syömässä hyvää juustoa ja juomassa teetä Netflixiä katsellessa.

Vierailija

No kysele vähän kavereiltasi ja työkävereiltasi onko niillä lähipiirissä ketään sinkkumiehiä ja vihjaa että sut vois esitellä niille...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ylilaudan Satunnainen vilisee introverttejä, jotka haaveilevat omasta tyty ydestä.

Eikö se ylilauta ole suunnattu tytöille, jotka ovat huolissaan rintavarustuksestaan ja "jonneille"? Olen jo ihan aikuinen. :)

T: Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No kysele vähän kavereiltasi ja työkävereiltasi onko niillä lähipiirissä ketään sinkkumiehiä ja vihjaa että sut vois esitellä niille...

Tää on hyvä. Ihmisten täytyisi ylipäätän tajuta toimia enemmän Amorina ja saattaa tuntemiaan sinkkuja yhteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ylilaudan Satunnainen vilisee introverttejä, jotka haaveilevat omasta tyty ydestä.

Ylilaudalla olevat ovat pilalle passattuja autistis-tourettelaisia haaveilijoita, ei kiinnosta.

Vierailija

Itse ainakin nappasin aikoinaan oman introverttimieheni baarista.

Itsekään en ole kaikista sosiaalisimmasta päästä, mutta kuitenkin sillointällöin tulee baarissa käytyä, nykyään toki harvemmin kun mies on jo hommattu. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
mene ostoskeskuksen keskiaukiolle levittelemään paljasta peppureikääsi ja huuda haluan introverttiä haluan introverrttiä eiköhn löydy

Kerrassaan loistava idea. Kas kun en itse tullut ajatelleeksi tällaista mahdollisuutta.

T. Ap

Vierailija

Mene Teknillisen yliopiston pihaan ja tee itsellesi kyltti: "Tämä vapaa nainen etsii introverttimiestä". Muuta ei tarvitse. Jos et asu lähellä noita paikkoja, amk:n tekniikan osasto käy myös. Olisin tyrkyttänyt sinulle poikaani, mutta valitettavasti tuo koira ei käy, kun on koirille allerginen. Hän ei juuri harrasta muuta kuin musiikkia omaksi ilokseen ja lenkkeilyä omaksi ilokseen. Ruokaa osaa laittaa. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat