PIKA-APUA! Päättäkää puolestani lähdenkö juhliin vai jäänkö kotiin syömään sipsiä.

Vierailija

Tilanne on siis se, että tänään olisi kaverini 20-v synttärit. On vuokrattu saunatilaa ja baariin jatkuisi matka sitten myöhemmällä. Olen ollut vähän kahden vaiheilla mennäkö vai eikö mennä, joten vaihtoehdot:

a) Jään kotiin. Heräsin tänään pienessä kurkkukivussa ja yleisesti on vieläkin vähän huono olo, joten pelkään tulevani kipeäksi. Tästä syystä ei huvittaisi rellestää synttärijuhlissa, vaikka itse en siis alkoholia tänään nauttisikaan. Kotiin jäämistä puoltaa myös se fakta, että en saisi kyytiä kotiin, vaan joutuisin menemään yöbussilla ja maksamaan siis hinnan käteisellä. Jos en menisi juhliin, voisin käydä saunassa ja ostaa kaupasta pussin sipsiä ja hyvää dippiä, ja syödä niitä katsoessani Netflixiä.

b) Menisin bileisiin, sillä mulla ei hirveästi kavereita ole, ja näissä juhlissa voisin tutustua uusiin ihmisiin. Nyt en myöskään pitkään aikaan ole viihteellä ollut, ja tekisi mieli laittautua oikein hienoksi. Illasta voisi tulla hauska, vaikka en siis montaa henkeä juhlista tunne... Olen makoillut suoraan sanottuna pskaisena sängyssä koko tämänkin viikonlopun, joten siksi olisi kivaa, että saisi meikkailla ja laittaa uutta huulipunaa ja uuden kivan paidan päälle.

ARGH, en osaa päättää mitä teen, mutta tiedän täällä palstalla olevan viisaita mammoja, joten nyt jätän tämän maailmaakin suuremman ongelman ratkaisemisen teidän käsiinne...

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Mene :) sua harmittaa jos jätät tilaisuuden käyttämättä. Yrität naamioida jännityksesi mukavuudenhaluksi.
Mä lähen kans bileisiin illemmalla, voit laittautua mun kans :D

Vierailija

Eläisin reunalla ja kipeytymisen riskillä menisin bileisiin. Vielä ehdit. Saattaa olla, että ilta on silti fiasko mutta ota riski ja vedä elämäsi kännit. Miksi muuten suret yöbussin maksamista käteisellä, koska sipsisi ja noi muut setit yksinisenä leffailtana tulisivat paljon kalliimmaksi? :o

Vierailija

Juhliin tietysti! 

Siellä kotisohvalla voit maata ihan tarpeeksi vaikka huomenna, ylihuomenna jne.... Kyllä kandee lähteä varsinkin, jos nyt joka viikko ei kutsuta joka puolelle. 

Ja miksi pitäisi tulla yöbussilla, voihan sitä aikaisemminkin lähteä. Ei kai nyt pari euroa ole kynnyskysymys? Kyllä se sipsi ja dippikin maksaa. Siellä saat ilmaiseksi syötävää :)

Vierailija

Aika yksipuolisiapa te ainakin tähän asti olette... Voisin kyllä syödä sitä sipsiä ja katsoa Netflixiä suunnilleen jokaisena muunakin viikonloppuna, että ehkäpä mä sitten menen...:D pääsenhän mä sieltä ennen pilkkuakin pois jos siltä tuntuisi. Ja nro neljälle, harmittaa vaan maksaa sitä summaa johonkin niinkin turhaan kuin bussiin (kyllä, sipsihän on elintärkeää:D) koska tällä hetkellä vaan tekisi niin paljon mieli sitä sipsiä niin maksaisin päälle vitosen ihan mielellään;D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itsellä sama tilanne mutta en ole kipeäksi tulossa. Joukkueen saunailta jossa paljon kavereita--> aukaisin juuri sipsipussin :)

Voi hitto... Alkoi houkuttaa toi sun valitsema vaihtoehto myös:) Mulla on niin hirmuinen nälkä, kun kotona ei tällä hetkellä ole mitään sellaista ruokaa, mitä tekisi tällä hetkellä mieli, että kävisin niin mielelläni ostamassa valmiin kanasalaatin ja sitä sipsiä... Jos lähden juhliin, joutuisin myös kävelemään porukan kanssa lähes 2km juhlapaikalta baariin, eikä se oikein tässä olotilassa kiinnostaisi...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aika yksipuolisiapa te ainakin tähän asti olette... Voisin kyllä syödä sitä sipsiä ja katsoa Netflixiä suunnilleen jokaisena muunakin viikonloppuna, että ehkäpä mä sitten menen...:D pääsenhän mä sieltä ennen pilkkuakin pois jos siltä tuntuisi. Ja nro neljälle, harmittaa vaan maksaa sitä summaa johonkin niinkin turhaan kuin bussiin (kyllä, sipsihän on elintärkeää:D) koska tällä hetkellä vaan tekisi niin paljon mieli sitä sipsiä niin maksaisin päälle vitosen ihan mielellään;D

Juhlissa on todennäköisesti ilmaiset sipsit. Sitä paitsi yöbussi nyt ei ole turha, koska tarjoilut on juhlissa tod näk aika ilmaiset? 4

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat