Mikä on sinun "guilty pleasure"?

Vierailija

Minä katson todella huonosti tehtyjä elokuvia, joissa käsitellään sosiaalisia aiheita ja tunteita.

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Nautin taitella pyykkejä hienosti sukkia ja pikkareita myöten, mutta en kehtaisi koskaan tunnustaa kellekään töissä, kun sellainen on niin epämoderni ja taantumuksellinen mieltymys sinkkunaiselle. Koen sen rentouttavaksi.

Vierailija

Ensimmäiinä mieleen tulivat: Arjen luksus, käsintehty saippua (hintavaa palasaippuaksi). Suolanhimoni (epäterveellistä). Laiskotteluksikin nimetty dolce far niente (huono luterilainen).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ensimmäiinä mieleen tulivat: Arjen luksus, käsintehty saippua (hintavaa palasaippuaksi). Suolanhimoni (epäterveellistä). Laiskotteluksikin nimetty dolce far niente (huono luterilainen).

Ja suolaan siis mitä oudoimpia juttuja. Viimeksi pomelon. Nam!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä katson todella huonosti tehtyjä elokuvia, joissa käsitellään sosiaalisia aiheita ja tunteita.

Voisin täsmentää vielä, että naureskelen kliseille, virheille kuvauksessa ja huonoille dialogeille ja silti elän mukana niissä tunteissa ja itken paljon. Tykkään erityisesti katsoa homoutta (nimenomaan miehiä) käsitteleviä elokuvia, ja olen nainen. ap

Vierailija

Viime aikojen guilty pleasureni on ollut peseytyminen ja kylpeminen oikein pitkän kaavan mukaan, kiireettömästi ja nautiskellen. Vaahdotan koko kropan luksus-suihkugeelillä, laitan kasvonaamion, hiusnaamion ja viivyn pitkään höyryävän kuumassa suihkussa/saunassa, jos sellaiseen pääsee... Teen tätä monta kertaa viikossa milloin kotona, milloin taloyhtiön saunavuorolla, kaupungin yleisessä puusaunassa, kuntosalin saunassa, uimahallissa jne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Voisin täsmentää vielä, että naureskelen kliseille, virheille kuvauksessa ja huonoille dialogeille ja silti elän mukana niissä tunteissa ja itken paljon. Tykkään erityisesti katsoa homoutta (nimenomaan miehiä) käsitteleviä elokuvia, ja olen nainen. ap

Mitä elokuvia olet katsellut, esimerkkejä? :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat