Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kasvaako muilla naisilla muutama terävä paksu "partakarva" leuan alla?

Vierailija

Minulla kasvaa kolme tuollaista, onneksi väritöntä, karvaa. Nypin pinseteillä pois. Tuntuu inhottavilta. Olen ilmeisesti muuttumassa mieheksi.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Mulla kasvaa aika monta ja ne lisääntyy iän myötä :(  Ja ihan tosissaan pitää pinseteillä vetää, ovat ryökäleet niin tiukassakin.

Vierailija

Minulla on kolmekymppisestä saakka ollut yksi. Se on aivan väritön, joten se ei pinseteissäkään näy muuten kuin valoa vasten, mutta kolme kertaa tavallista hiusta paksumpana harjaksena se tuntuu.

Vierailija

Minulla on kaksi, mutta ne tummuvat, jos pääsevät pitkäksi. Olen nyppinyt niitä jo 10 vuotta ja ei puhettakaan, että karvatupet lakastuisivat. Hyvä sinänsä ettei niille ole tullut kavereita.

käyttäjä-11149
Seuraa 
Liittynyt6.9.2015

Vierailija kirjoitti:
Minulla kasvaa kolme tuollaista, onneksi väritöntä, karvaa. Nypin pinseteillä pois. Tuntuu inhottavilta. Olen ilmeisesti muuttumassa mieheksi.

Löin lapsena leuan yläsängyn kaiteeseen ja leuka jouduttiin tikkaamaan. Veljet aina kiusuittelivat kun neljä tikkiä oli leuassani että olivat partakarvoja.. en muista minkä ikäisenä sitten huomasin kun juuri siitä arven kohdalta kasvoi yksi karva. Nypin sen kerran kuussa aina pois..

Vierailija

Mulla kasvoi ensin yksi, nyt 30-kymppisenä joku 5 varmaan. Toki ne ovat saanet kavereita myös leuankärkeen, josta saan olla nyppimässä karvoja päivittäin, muuten on pujoparta kohta. On se ihanaa olla nainen!

Jännä muuten, kun väitetään, että vahaus ja sokerointi vähentäisi ajan mittaan karvankasvua. Ei varmaan toimisi minulla, kun olen nyppinyt jokaisen partakarvan varmaan 85489 kertaa ja silti ne vaan kasvaa sinnikkäästi takaisin.

Vierailija

Leuan alle kasvaa neljä, todella paksua ja mustaa karvaa aina samoihin paikkoihin. Olen nyppinyt ne pois viimeiset kymmenen vuotta, mutta karvatupet eivät todellakaan lakastu. Ärsyttää, että nuorena nypin kulmakarvoja tyhmyyksissäni pois, kun 90-luvulla oli muotia ne viivamaisen ohuet kulmakarvat, ja nämä kulmakarvat eivät ole todellakaan kasvaneet takaisin, mutta leuka sen kun rehottaa :D

Vierailija

Muutama karva oli 30vuotiaana mutta 40 vuotiaana niitä on jo 5!! Inhottavia ja nypin ne heti kun huomaan niiden kasvaneen. Onko joku käynyt ottamassa jotain hoitoa kosmetologilla etteivät kasvaisi. Auttaako?

Vierailija

Kyllä,onneks (vielä) muutama mutta tummia. Tosi ällöttävää ja kun yks leukakarva oli kasvannu 1,5cm pituuteen ja mietein et kuinkahan moni on tuon nähnyt  ku ite vasta hiljattain huomasin. Säänöllisen väliajoin nypin ja tarkastan onko uusia tulokkaita tullut. Saa nähä millon alkaa kunnon parran kasvukausi. Hirvittää. N22

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat