Auttakaa minua laihduttamaan!

Vierailija

Painan tällä hetkellä 60 g /167cm enkä tiedä miten saisin nämä läskit pois :( liikun kyllä tosi paljon...

Kommentit (5)

Vierailija

Lievästi alipainolle menee tuo 60 g. Mutta mä oon 168 ja painan 62 kg. Oonko muka läski? En todellakaan ole läski tai pehmeä. Ihan lihasta oon ja vyötärökään ei voi pienempi olla. Mikä niin siis olis ylipainoa mun painossa. Mä oon hyvä ja ihana näin ja sen on huomanneet nupret kuin vanhemmatkin ja kaikenikäiset miehet ja naiset. En aio laihduttaa tai lihottaa. Pidän itsestäni näin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lievästi alipainolle menee tuo 60 g. Mutta mä oon 168 ja painan 62 kg. Oonko muka läski? En todellakaan ole läski tai pehmeä. Ihan lihasta oon ja vyötärökään ei voi pienempi olla. Mikä niin siis olis ylipainoa mun painossa. Mä oon hyvä ja ihana näin ja sen on huomanneet nupret kuin vanhemmatkin ja kaikenikäiset miehet ja naiset. En aio laihduttaa tai lihottaa. Pidän itsestäni näin.

No ei kyllä ole lievästi alipainoinen, jos 168 cm pitkä tyyppi painaa 60 kg. Ihan normaalipaino tuo on. Eikä ole myöskään lihava.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat