Mitä pidät sellaisista ihmisistä jotka vaan puhuvat ja puhuvat, mutta eivät mitään asiaa?

Vierailija

Siis suu käy koko ajan mutta ei tule mitään tähdellistä esiin, näin jälkeenpäin kun miettii niin en edes tiedä mitä toinen sanoi vaikka koko päivän se siinä jotain selitti...

Kommentit (10)

Vierailija

En jaksa, henkisesti kuluttavia ihmisiä. Varsinkin ne joita pitäisi myös aktiivisesti kuunnella ja näyttää siltä että rekisteröit jokaisen sanan merkityksekkäänä. Ei huoh

Vierailija

Riippuu vähän! Useimmiten en jaksais kauaa kuunnella, mutta sitten on olemassa näitä (useimmiten) miehiä, jotka on luotu tarinankertojiksi ja heitä kyllä jaksaa kuunnella!

Vierailija

Yleensä en jaksa näitä ihmisiä ollenkaan, he väsyttävät minut ihan totaalisesti. Olen kauhean introvertti ja väsyn ihmiskontakteista, varsinkin ns. small talkista.

Mutta toisaalta työpaikallani on yksi hyvin puhelias mies, joka kommentoi mielellään varsinkin päivän sanomalehden aiheita, useimmiten hyvin hauskasti, ja häntä kuuntelen ihan mielelläni. Olen tullut siihen tulokseen, että kyseessä ei ole vuorovaikutus hänen ja minun välillä, vaan seuraan hänen puhetulvaansa jotenkin ulkopuolisena, kuin katselisin stand up -koomikkoa televisiosta, ja siksi hänen puheensa ei väsytä minua.

Vierailija

Se on korvasaastetta. Spammia. Toisen kallisarvoisen ajan tärväämistä. Muut huomioiva keskustelukumppani on ytimekäs eikä jaarittele muita pyörryksiin. Osa ihmisistä laatii monologikuunnelman tavallisista kauppareissuistaankin, vaikka sisällössä ei ole mitään sellaista informaatiota, josta on toiselle iloa tai hyötyä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän! Useimmiten en jaksais kauaa kuunnella, mutta sitten on olemassa näitä (useimmiten) miehiä, jotka on luotu tarinankertojiksi ja heitä kyllä jaksaa kuunnella!

Mun kokemuksen mukaan nämä hauskat tarinankertojamiehet kyllä kertovat aina ne samat jutut. Jos joutuu useammin samaan seuraan, naurattaa vähemmän ja jossain vaiheessa ärsyttää.

Vierailija

Kehittelepä ap itsellesi ja hengenheimolaisillesi rintanappi, jossa sanotaan, että teille saa puhua vain asiaa. Me muut sitten puhumme keskenämme välillä asiaa ja välillä puuta heinää, ettei kieleen tule makuuhaavoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yleensä en jaksa näitä ihmisiä ollenkaan, he väsyttävät minut ihan totaalisesti. Olen kauhean introvertti ja väsyn ihmiskontakteista, varsinkin ns. small talkista.

Mutta toisaalta työpaikallani on yksi hyvin puhelias mies, joka kommentoi mielellään varsinkin päivän sanomalehden aiheita, useimmiten hyvin hauskasti, ja häntä kuuntelen ihan mielelläni. Olen tullut siihen tulokseen, että kyseessä ei ole vuorovaikutus hänen ja minun välillä, vaan seuraan hänen puhetulvaansa jotenkin ulkopuolisena, kuin katselisin stand up -koomikkoa televisiosta, ja siksi hänen puheensa ei väsytä minua.

Tää oli ihanasti ja osuvasti kuvailtu, ja pystyn samaistumaan tilanteeseen myöskin introverttinä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat