Mitä mieltä olet naisesta joka kalju ja tatuointeja on paljon?

Vierailija

?

Kommentit (15)

Vierailija

Ruma, ylipainoinen rekkalepakko. Sinänsä kalju ja tatuoinnit eivät tee naisesta rumaa, mutta jostain syystä kauniit, hyväkroppaiset ja tyylikkäät naiset eivät tätä yhdistelmää suosi. 

Vierailija

Kyllä minun mies tykkää minun kaljusta, tatuoinneista, kainalokarvoista, karvaisesta pillusta ja vatsamakkaroista. Itse en tosin pidä hänen vanhasta autosta ja olenkin suunitellut että jätän hänet jos ei jouluna ole uutta mersua pihassa T: mamma

Vierailija

Tunnen yhden kaljun ja tatuoidun naisen ja tämä tapaus on kaukana rumasta rekkalesbosta. Kasvot on kauniit kuin nukella ja vartalo on siro ja naisellinen. Tatuoinneista en niin välitä, mutta nekin on tyyliinsä sopivia. Kaljuus johtuu alopeciasta.

Vierailija

Kuva jakoon, muuten vaikea sanoa?
tiedän erään nuoren naisen millä ei kanssa kasva tukka ja on silti hiton hyvän näköinen, tissiosasto on enemmän kuin kunnossa.

Vierailija

Vaikea sanoa. Ihmisestä kun ei voi päätellä mitään ulkokuoren perusteella. Kuitenkin jos kauneusihanteita tarkoitit, niin ei vastaa omaani. Mutta ihmisenä voi silti olla kaunis ulkoisesti ja sisäisesti, vaikea sanoa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat