Suositelkaa ratsastuskoulua Uudeltamaalta

Vierailija

Heppakärpänen iski jälleen monen vuoden tauon jälkeen ja nyt olisi hakusessa ratsastuskoulu Uudenmaan alueelta. Erityisesti olen kiinnostunut Vantaan, Helsingin, Nurmijärven, Vihdin ja Tuusulan hevostalleista, joten nyt olisi hyvä hetki mainostaa omaa suosikkiaan tai suositella minulle juuri sopivaa tallia :)

Kriteereitä minulla olisi, joidenka toivoisin täyttyvän. Tietenkin toivon tallin olevan SRL:n hyväksymä ratsastuskoulu. Tulen toimeen myös lasten ja nuorten kanssa, joten tallin ei tarvitse painottua millään tavalla aikuisratsastajille, mutta minulle olisi hyvin tärkeää, että tallilla olisi ns. hyvä henki kaikkien välillä, niin oppilaiden kuin henkilökunnankin puolesta.

Toivoisin pääseväni hengähtämään vanhan rakkaan harrastukseni parissa kiireisen elämän vastapainoksi ja kehittämään vanhaa taitoani, joten toivoisin, että tallilla olisi kaikin puolin hyvin hoidetut hevoset ja turvallinen sekä siisti ympäristö. Maneesi ei ole välttämätön, kunhan puitteet ovat muuten hyvät.

Ratsastuksenopettajan ei tarvitse olla mikään vakava monotonisella äänellä kentän laidalla ohjeita antava murjottaja, vaan saisi olla särmää ja oikeasti ajatuksia antava opettaja, jolla tarpeen mukaan löytyisi myös huumoria ja rentoa otetta.

Olisipa kiva, kun täältä saisi vinkkejä :)

Kommentit (2)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat