Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikka naisella olisi kroppa 47kg/168cm...

Nea

Mutta silti muotoja, niin onko aivan karmea ilmestys? Ällöttää ulkonäkö, pikkutyttömäinen. D-koon rinnat, mutta surkean pieni perse jne. Treeni- ja syömisvinkkejä pliis :/

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

D-kuppi tolla bmi:llä? HYVIN vaikea uskoa, tuntuu että olet mies jolla on ihan epärealistinen kuva naisen vartalosta ja joka ihannoi laihuutta. Et voi olla kovin pikkutyttömäinen noilla rinnoilla kyllä. 

Jos olet nainen niin pt varmasti osaa auttaa ja nettikin täynnä ohjeita miten treenata ja syödä saadakseen parhaat mahdolliset tulokset

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
D-kuppi tolla bmi:llä? HYVIN vaikea uskoa

Minäkin uskon, että aloittaja on mies, tai sitten kysymyksenasettelu on muuten vain omituinen :/. Sen sijaan on ihan mahdollista noilla mitoilla olla D-kupit, voi olla vaikka E:t. Joillain käy flaksi - tai sitten vähemmän hyvä flaksi miten sen nyt ottaa. Isoista rinnoista on myös harmia ja ne ns. hyppii silmille kirjaimellisesti helpommin kuin kanssasisarilla, oon testannut.

Vierailija

Mä olen luomu-DD-kuppi lähes samoilla mitoilla kuin ap eli on mahdollista.

Ap, punttistreeniä vaan. Sillä mä sain muotoa pakaroihin ja reisiin ja käsivarsiin jne. Toki pitää sitten syödäkin kunnolla.

Vierailija

Voi olla d-kuppi mutta ympärysmitta esim. 60 tällöin rinnat hyvin samaa koko esim 70b kanssa. Vai eikö naisetkaan osaa näitä? Pelkkä kuppikoko ei kerro mtn!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
D-kuppi tolla bmi:llä? HYVIN vaikea uskoa

Minäkin uskon, että aloittaja on mies, tai sitten kysymyksenasettelu on muuten vain omituinen :/. Sen sijaan on ihan mahdollista noilla mitoilla olla D-kupit, voi olla vaikka E:t. Joillain käy flaksi - tai sitten vähemmän hyvä flaksi miten sen nyt ottaa. Isoista rinnoista on myös harmia ja ne ns. hyppii silmille kirjaimellisesti helpommin kuin kanssasisarilla, oon testannut.

Mutta tossa on jo alipainoa ihan reippaastikin, en tosiaankaan usko että rinnat vain pysyvät tuossa koossa jos kaikki muu on tosi pientä. Ja joo, tuo D-koon rinnat pisti ekana silmään, ihan vinkkinä aplle seuraavaan provoon!

Vierailija

Ei haittaa ollenkaan pikkutyttömäiset naiset on äärettömän seksikkäitä. Ihanan tiukat paikat ja mukava pitää sylissä ja antaa kieltä ja kullia aamuun asti. Ihana kuunnella seksivikinöitä ja mukava nukahtaa sellainen taskuruusu kainalossa. <3

Nea apapx

Ei kun nuo on nyt mitat oikeasti. Ei silikonia. Näyttää oudolta itestäkin. Olo on ihan ok, mutta haluaisin vaan vähän olla normaalimman painoinen. Puuroa naamaan vai kuinka? Tässä on helppo tie päätyä laihaks läskiks. :/

Vierailija

Mua kyllä ihmetyttää miksi olette noin inhottavia aplle jos on nainen, ihan kuin olisitte kateellisia ja sillä oikein ruokitte provoa että tämä olisi se ihanne :D Ap jos siis nainen on tiedostaa kyllä, että olisi korjattavaa niin miksi pitää ilkeillä päälle? Tosi ikävää. 

Vierailija

Ihan hyvin voi olla tuollaiset mitat. Joillain vaan on paljon rintakudosta, eikä se mihinkään laihduttamalla lähde. Rasva lähtee, rintakudos ei. Sen määrä on niin yksilöllistä. Onhan Mette Forssellillakin isohkot rinnat, vaikka muuten on ihan riuku. Ei ainakaan minun silmääni näytä miltään silikoneilta. 

Itselläni taaskin on rintakudosta todella vähän ja normaalipainon alapäässä olen lähes rinnaton. Ylärajoilla sentään pienet B:t. Tuntuu, että laihtuessä lähtee ekana rinnoista.

En nyt osaa muita vinkkejä antaa, kuin että syö säännöllisesti ja tarpeeksi rasvaa ja proteiinia. Luulisi sen painon pikkuhiljaa nousevan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat