Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa...rakastamani mies jätti minut juuri

Vierailija

Ei halua mitään tekemistä enää kanssani kuulemma. En tiedä miten selviän.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Voi ei... :-( Olen todella pahoillani. Halauksia ja jaksamista.

Miksi hän jätti sinut ja vielä noin totaalisesti, ettei enää kaverinakaan halua olla?

Vierailija

Koin saman juuri muutama päivä sitten... Mies ei kuulemma halua enää yrittää eikä rakasta, ei ole koskaan rakastanutkaan. Pahalta tuntui ja tuntunut viime päivinä ettei elämästä tule enää mitään.

Miksi nämä asiat on aina niin epäreiluja... Ei ole mitään merkitystä mitä itse tunnet tai kuinka hyvin kohtelet toista, paskaa tulee niskaan silti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi ei... :-( Olen todella pahoillani. Halauksia ja jaksamista.

Miksi hän jätti sinut ja vielä noin totaalisesti, ettei enää kaverinakaan halua olla?

Ei kuulemma jaksa puida asioita kanssani kun kaikki on niin vaikeaa ja siksi ei halua olla missään tekemisissä,

Vierailija

Miksi pitäisi omia toinen? Eikö riitä että rakastaa? Kauheeta riippuvuutta ja takertuvuutta tollanen. Voi yhyy ku se ei halua olla just mun kaa. Mä kumminki rakastan ja haluun että se on mun. Voi voi. Ei se rakkaus oo mihinkään kadonnut. Rakasta kuolemaan asti vaikka. Ei toista ihmistä voi omistaa.

Vierailija

Erostani on puoli vuotta ja edelleen tuntuu joinain päivinä etten pääse ikinä yli... Se on vaikea juttu jos rakkaus ei lopu tai että et saa tietää syitä tai että yhteys katkeaa kuin seinään, vielä eroa edeltävänä iltana kun vannottiin ikuista rakkautta..

Ei voi sanoa kuin voimia. hetki kerrallaan on mentävä ja kyllä se jossain vaiheessa helpottaa kun pahimmasta pääsee yli.

Vierailija

Jos on ihan akuutti tilanne, niin pääsisitkö jollekin kaverille/kaveri sinun luokse?

Minutkin kerran jätettiin aivan puskista, kaikenlisäksi tekstiviestillä. Luulin koko hommaa ensin huonoksi pilaksi, mutta eipä ollutkaan... Maa putosi totaalisesti jalkojen alta, kun tuli niin yllättäen. Soitin hysteerisesti itkien kaverille, joka tuli samantien hakemaan minut luokseen ja viinin ääressä sitten itkin ja yritin käsittää tapahtunutta.

Mutta pohjalta onneksi noustaan, vaikka varmasti nyt tuntuu ihan muulta.

Vierailija

Minäkin sain kuulla mieheltä muutoma päivä sitten, ettei ole tuntenut mitään minua kohtaan enää vuosiin. On myös jo uusia ollut etsinnässä ja eksiä kaipauksessa. Nykyhetki ja normaali arki oli liikaa, tarvitsee jännitystä, vaikka vapautta hänellä ainakin riitti. Kaikki mitä hän on sanonut vuosien varrella, on kuulema ollut valhetta. Ja minä hölmö uskonut ja tehnyt kaiken hänen puolestaan. Tämä oli vielä niitä kaikkien kehumia kunnollisia miehiä olevinaan alunperin. Eli tsemppiä ap ja muutkin. Kivat joulut tulossa..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tähän ankeaan keskusteluun tarvitaan pieni tunnelman kevennys.

-miksi kaikki tummaihoiset ovat niin nopeita juoksemaan?

-koska kaikki hitaat on vankilassa XD

Voimia sulle, toivottavasti joko uusitte suhteenne tai sitten löydät jonkun joka saa sinut unohtamaan entisen.
Eipä tuota voi kuin ajalla helpottaa.

En tiedä sopiiko tuo oikein keskustelun henkeen muyta repesin silti XD XD XD

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minäkin sain kuulla mieheltä muutoma päivä sitten, ettei ole tuntenut mitään minua kohtaan enää vuosiin. On myös jo uusia ollut etsinnässä ja eksiä kaipauksessa. Nykyhetki ja normaali arki oli liikaa, tarvitsee jännitystä, vaikka vapautta hänellä ainakin riitti. Kaikki mitä hän on sanonut vuosien varrella, on kuulema ollut valhetta. Ja minä hölmö uskonut ja tehnyt kaiken hänen puolestaan. Tämä oli vielä niitä kaikkien kehumia kunnollisia miehiä olevinaan alunperin. Eli tsemppiä ap ja muutkin. Kivat joulut tulossa..

Voi ei, olen pahoillani :(

Ei sitten voisi enää mulkummin tehdä, että juuri joulun aikaan pitää tuollaiset hoitaa..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat