Onko typerää antaa eksälle joululahja, erosta neljä kuukautta?

Vierailija

Takaisin en halua, oli vain niin ihana ihminen, että tahtoisin muistaa. Typerääkö? Minä tahdoin eron.

Kommentit (14)

Vierailija

No jos sinä tahdoit erota, on eksän saattanut ollaa vaikee päästä yli erosta, joten kannattaisko antaa vaan toisen olla rauhassa ja toipua.

Vierailija

Riippuu vähän siitä millaisissa väleissä muuten olette. Itse aikoinaan pidin yhteyttä ja hengailin eksän kanssa varmaan puolisen vuotta eron jälkeen, ilman mitään taka-ajatuksia kummankaan puolelta. Mitään joululahjoja ei kyllä vaihdettu, eipä me muutenkaan paljoa yleensä lahjoihin panostettu. Toki meillä ero tapahtui hyvässä hengessä molempien halusta ja olisi ollut outoa yhtäkkiä monen yhteisen vuoden jälkeen kuitenkin potkaista se paras ystävä ja luotettava ihminen täysin pois elämästä. Kaikki kuitenkin tyylillään, ei kaikki vain pysty eikä halua olla tekemisissä eron jälkeen ja hyvä niin. Kysyppä vaikka siltä eksältä, pahastuuko lahjasta?  

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi erosit jos oli ihana ihminen?

Kasvoimme erillemme, huomasin itsessäni tarpeita, joita eksäni ei pystynyt täyttämään. Hän oli kuitenkin monella tapaa ainutlaatuinen ihminen, enkä usko, että koskaan kohtaan toista samankaltaista. Tahtoisin osoittaa hänelle, että hän oli minulle tärkeä.

Vierailija

Itse erosin myös noin 4kk sitten ja itse tein aloitteen. Oltiin molemmat kyllä samaa mieltä, että näin on parempi. Ero on ollut rankka ja olen joutunut terapiassa puimaan asiaa. Jos nyt saisin häneltä joululahjan, niin monen kuukauden henkinen työ menisi hukkaan.

Älä anna, anna hänen jo mennä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat