Evelina vaivautui suhdeuteluista Sanniin - Seiska-lehti lensi roskiin kesken lähetyksen!

Vierailija

http://www.radiosuomipop.fi/#!/post/566ab280859b8a0300a74861

Nouseva artistitähti Evelina saapui Pop-vieraaksi kertomaan hyvin alkaneesta musiikkiurastaan, johon kuuluu fiittauksia muun muassa JVG:n, Robinin ja Cheekin kanssa. Naispoppari joutui kuitenkin musiikin lisäksi vastaamaan kysymykseen liittyen Seiskan tekemään juttuun, jossa väitetään hänen ja Sannin mahdollisesta salasuhteesta.

Kommentit (10)

Vierailija

ne seurustelee siis oikeasti. meni kyllä vähän vaikeaksi:D en kestä muuten kestä tuota evelinan narisevaa ääntä!!!! varsinkin sen snapissa.

Vierailija

Miksi tuotakin pitää salailla tai pitää jotain totaalista "en kommentoi yksityiselämääni"-linjaa? Julkisuudessa olevien henkilöiden asiat kun joka tapauksessa tuppaa kiinnostamaan ihmisiä ja lehdet tulevat niistä joka tapauksessa kirjoittamaan, niin miksi ei ottaisi tilannetta itse haltuun sen sijaan, että jättää juorulehdille vapaan kentän? Jos taas yksityisyys on ehdottoman tärkeää (kuten vaikkapa itselleni), niin eihän sellainen henkilö tietenkään voi valita noin julkista ammattia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi tuotakin pitää salailla tai pitää jotain totaalista "en kommentoi yksityiselämääni"-linjaa? Julkisuudessa olevien henkilöiden asiat kun joka tapauksessa tuppaa kiinnostamaan ihmisiä ja lehdet tulevat niistä joka tapauksessa kirjoittamaan, niin miksi ei ottaisi tilannetta itse haltuun sen sijaan, että jättää juorulehdille vapaan kentän? Jos taas yksityisyys on ehdottoman tärkeää (kuten vaikkapa itselleni), niin eihän sellainen henkilö tietenkään voi valita noin julkista ammattia.

Oletko tullut ajatelleeksi, ettei kaikki artistit uransa puolesta voi välttämättä tunnustaa julkisesti homouttaan vaikka itse haluaisivat? Monet levy-yhtiöt haluavat pitää artistinsa julkisuuskuvan mahdollisimman myyntikelpoisina, siinä kun voi käydä niin että vanhemmat eivät enää ostakaan lapsilleen sitä lesbo-Sannin tai homo-Antin levyä.... Karua eikä asian pitäisi olla niin, mutta valitettavasti silti totta. En itse saanut lapsena t.a.t.u.n levyä varmaan juuri tästä syystä, vanhemmat olivat oikeasti niin kapeakatseisia idiootteja :D

Vierailija

Onhan tuisku ihan julkisesti homo? Ja no rivienvälistä suurin osa on jo ymmärtänyt evelinan suuntautumisen ja mahdollisen kumppanin, en usko että enää on mitään estettä myöntää medialle.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat