Mitä mieltä nainen olet miehestä joks tykkää pukeutua välillä naisten vaatteisiin?

Vierailija

Voisitko olla parisuhteessa tällaisen kanssa? Onko mies naisen hameessa naurettava, outo, vai ehkä jopa seksikäs?
Kerro rehellisesti ajatuksesi.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Conchita Wurst on seksikäs, Ola Salo silloin kun pukeutuu mekkoon on seksikäs. Mutta sitten onkin vähän siinä ja siinä. Mutta vapaa maailma, voit mun puolesta olla vaikka alasti.

Vierailija

Mikäs siinä. Ehkä vähän outoa, mutta ei se ole multa mitenkään pois, jos joku haluaa naisten vaatteisiin pukeutua. Riippuu myös missä tilanteessa. Ehkä mua vähän häiritsisi, jos mun mies olisi pukeutunut mekkoon ja käveltäisiin jossain kaupungilla. Kaikki tuijottaisi ja pitäisi outona, joku huutelisi jotain, porukka kuvittelisi että oltaisiin jossain naamiaisasuissa tjms. Mutta anyways en tuomitse miestä pervoksi jos tahtoo naisten vaatteita pitää, pitäähän monet naisetkin miesten vaatteita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Conchita Wurst on seksikäs, Ola Salo silloin kun pukeutuu mekkoon on seksikäs. Mutta sitten onkin vähän siinä ja siinä. Mutta vapaa maailma, voit mun puolesta olla vaikka alasti.

YÄK!!!

Vierailija

Mulle on ihan se ja sama, mitä kuteita muut vetää niskaansa. Mulla on ihan tarpeeksi miettimistä omassa elämässä, joten tuollaiset asiat ovat pisaroita meressä. Eli vastaukseni on, että en ajattele mitään. Vapaa maailma.

Vierailija

Saisi pukeutua, mutta ei minun nähden jos haluaa olla parisuhteessa kanssani. Se vain tappaisi seksuaalisen kiinnostuksen omalla kohdallani täysin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

YÄK!!!

Voi kuule se on stondis ja ihan luonnollista. Ei mitenkään Yöäk jos pippeli pomppaa pystyyn  ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

YÄK!!!

Voi kuule se on stondis ja ihan luonnollista. Ei mitenkään Yöäk jos pippeli pomppaa pystyyn  ;)

Sairasta...

Vierailija

Tunnen 46-vuotiaan miehen Itä-Suomesta. Pieni ja hintelä mies. Ei ole koskaan ollut parisuhteessa.Pukeutuu naisten vaatteisiin, lähinnä Lidlistä ostetut rintaliivit, sukkanauhat ja pikkuhousut. Täytettä niissä tissiliiveissä. Lypsykarjatilallinen ja elää veljensä kanssa. Haaveilee romanttisesta rakkaudesta, mutta ei saa koskaan naista.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat