APUAAAAA!!!!! MITÄ KODISSANI TAPAHTUU !!!!??? D:

Vierailija

Avasin siideritölkin ja join yhden hörpyn, jätin sen tietekonepöydälle ja menin vessaan ja, kun tulin takaisin olin saada paskahalvauksen tölkki oli täysin tyhjä! Siis mitä vittua? D: ?

Asun yksinään eikä täällä ole muitakun minä. Myöskin tuo oli ainoa tölkki KOKO talossa. Eli ei voi olla mikään vanha tms.
Muistan täysin varmasti, että en todellakaan juonut sitä tyhjäksi. Muistan laskiessani tölkin pöydälle niin se oli paljon painavampi eli sielä kyllä vielä oli.

Myöskin tölkki oli pystyssä eikä missään märkää lammikkoa.

Mitä ihmettä täällä tapahtuu? Alkaa jo pelottaa :(. D:

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
montako siideriä olit juonut ennen tätä?

Kaksi ja kävin katsomassa niin ovat keittiössä tyhjinä ja minulla on siis 3 tyhjää tölkkiä vaikka pitäisi olla 1 lähes täysi ja 2 tyhjää.

Ap

Vierailija

Niitä sieniä ei kannattaisi pössytellä alkoholin kanssa. Hallusinaatiot vaan pahenee, tai sinun tapauksessa paranee. Avaa toinenkin sidukka ja ota toisellekkin jalalle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niitä sieniä ei kannattaisi pössytellä alkoholin kanssa. Hallusinaatiot vaan pahenee, tai sinun tapauksessa paranee. Avaa toinenkin sidukka ja ota toisellekkin jalalle.

Harmi vaan kun sieniä ei "pössytellä"...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Harmi vaan kun sieniä ei "pössytellä"...

Jo ensimmäinen sienipiikki voi tappaa

Vierailija

Tässä kyseissä tilanteessa on luultavammin on poltergeist asialla ja suoraan sanottuna alkoholisoitunut.

Oletko huomannut asunnossasi makkaraperunoiden hajua? TAI raikuuko kaiuttimista POPEDA ? YÖ ? Ellei  FinnHits kokoelma?! 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat