Kunnon patti otsassa, apua! :O

Vierailija

Mua alkaa pikku hiljaa huolestuttaa... Se patti ilmesty siihen viime viikon lopulla kuin tyhjästä, ja oon nyt kärsivällisesti vaan ootellu että jos se siitä häviäis, mutta siinä se on ja pysyy. Mulla on (oli teininäkin) melko harvoin finnejä eikä ne oo koskaan ns. pahoja, eikä tää oo ees fnnin näkönen ja tää on muutenkin ihan liian iso ollakseen tavallinen finni. Se on siis melkein 5 cm halkasijaltaan ja ei oo kauheen kipee. tuntuu kuin siellä ois jotain nestettä sisällä ja siksi tekis melkein mieli puhkasta se. En kuitenkaan viitti ettei tuu pahaa jälkeä. Osaako kukaan edes arvailla mistä kyse, MISTÄ se tuli sillon yön aikana ja mitä hittoa tälle kannattais tehdä :O Hävettää liikkua ihmisten ilmoilla kun kyllähän toi nyt hyppää tosta aika selvästi muidenkin silmille... :D Pitäskö mennä ihan terveyskeskukseen näyttämään.....?

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

No jahaas okei. Mulle tää on iso juttu, älä kommentoi jos on vaan tollasta asiaa. Tulin kuitenkin kysymään oikeita neuvoja.

-AP

Vierailija

Mitähän sä luulet että ne terkkarissa sulle tekis? "Maija Meikäläinen tässä moro, mulla olis finni otsassa ja tarttis lääkäriä". ??? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

Vierailija

Jos se ei susta näytä finniltä, niin menisin ihmeessä näyttämään lääkärille. Kyllä ne sit siel sanoo jos menee ajan kanssa ohi!

Voi olla kysta tai rasvapatti tai ihan mitä vaan... Rohkeesti vaan näytille, poistokin varmasti onnistuu jos on tarve.

Vierailija

Mutta sehän siinä on kun epäilen vahvasti että onko se mikään finni! On niin iso ja jotenkin vähän "hölskyvä" sisältä, sitä voi pikkusen painaakin niin että se painallus näkyy. Enhän mä tietenkään nyt minkään selvän finnin takia edes harkitsis mitään terveyskeskukseen menoa mut kun en haluais riskeerata jos tälle pitäiskin tehä jotain :(

-AP

Vierailija

Jos kyseessä ois rasvapatti, niinku moni arveli tässä, niin mitä sille vois tehdä näin kotioloissa (vai voiko mitään)? Toimenpidekammoisena en hirveen mielelläni menis minnekään näyttämään tätä jos asian voi muutenki hoitaa. :D Pakko se silti on jos se on ainoo ratkaisu. Aika inhottava tosiaan käydä koulussa ja missään ulkona kun toi on tosi näkyvä ja sijaitsee just tossa silmien yläpuolella, ihan keskellä! :D

-AP

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Voikko millään laittaa kuvan siitä paiseesta? :/ ei kyl kuulosta finniltä yhtään ja sinuna kävisin tk:lla näyttämässä sitä.

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko sulta otettu PKV viimeaikoina?

Mikä on PKV? Vai tarkotatko että onko otettu verikokeita (kirjotusvirhe?)? (Viimeks muistaakseni kesällä otettu perusverikokeet jos sitä siis tarkoitit, ja normaalit arvot oli)

-AP

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat