Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voitko pieraista miehesi läsnäollessa?

Vierailija

Tuli tämä kysymys mieleen tuosta yhdestä toisesta viestiketjusta. :D

Itse todellakin pieren jos pierettää. Toki joskus jos pierettää paljon niin koitan vähän himmailla, eihän se nyt kenellekään kiva ole jos toinen pieree jatkuvasti vieressä. Mutta mun mielestä on hassua kun mulla on monia monia kavereita ketkä eivät piere miestensä seurassa. :D Ei edes monen vuodes seurustelun jälkeen! "Ei mua haittaa jos mies pieree mutta en mä halua itse menettää naisellisuuttani hänen silmissään", "Piereskely on seksin tappoa", "En mä kehtaisi!" jne, jne. Ihan omituista

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

No en silti vaikka haluaisin kehdata! Siinä on joku outo lukko mun päässä, en vaan pysty. Pelottaa että mitä sitten tapahtuisi, kun nyt sentään pidän suoleni liikkeet omina asioinani ja siltikin mies pihtaa. Antaisikohan se ollenkaan jos alkaisin vielä estottomasti päästelemään? :D

Vierailija

Voin, siis kyllä minä voin ja välillä teen niin, mutta useimmiten yritän kuitenkin käyttäytyä, eli en tee niin. Miksi tahallani tekisin itseni mahdollisimman epäviehättäväksi ja epäseksuaaliseksi? On epäkunnioittavaa piereskellä oikein antaumuksella siinä toisen vieressä, ihan tosi ällöttävää. Mitäs seuraavaksi. Luvassa paskomista matolle ja kusemista nurkkiin? Minä olen ihminen, ja minulla on hiotut käytöstavat. Olen sivistynyt.

Vierailija

Pieren kyllä, sillä kärsin ärtyvästä suolesta, ja saisin muuten asua vessassa, ellen uskaltaisi miehen seurassa päästää. Ei myöskään ole paljoakaan sellaista, mitä voisin syödä ilman, että siitä seuraisi ilmavaivoja ja ripulia, joten vaihtoehdot ovat vähissä.

Mies tietää tilanteen ja varmaan haistaa tuotokseni, muttei ole koskaan huomauttanut asiasta. Yritän myös parhaani mukaan varoa, etten nyt ihan jatkuvalla syötöllä hänen vieressään haisisi.

Jos saisin valita, vatsani toimisi siten, ettei tarvitsisi tällä tavalla käyttäytyä. Lapsuudenkodissa piereskeltiin avoimesti, mikä jätti minuun vähän niinkuin traumat. Piereskely tuntuu minusta todella ällöttävältä ja epäkohteliaalta vaikka onkin täysin luonnollista. Minkäs teet.

Vierailija

Voin.

Pitäkää juntteina mutta välillä kilpaillaan miehen kanssa siitä, kummalla on haisevin tai äänekkäin pieru :D

Vierailija

Kumpikin pierrään kun siltä tuntuu. Ei kyllä ruokapöydässä, eikä sängyssä. Eikä mitenkään toistemme naaman edessä. Mutta ketä se nyt häiritsee jos paukun päästää silloin kun on tarve!

Oli itse asiassa aika hellyttävää, että sain tietää, että mieheni oli hommanut jotain pierunestolääkettä silloin kun seurusteltiin, kun ei kehdannut töräytellä. :D Naimisissa 20 v.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voin.

Pitäkää juntteina mutta välillä kilpaillaan miehen kanssa siitä, kummalla on haisevin tai äänekkäin pieru :D

Hmm, ei kai tuo junttiutta ole, tuo on lähinnä yksinkertaisuutta ja anaalivaiheeseen jäämistä ikuisesti.

Vierailija

joo

enkä yhtään piilottele

joskus jopa teen siitä sellaisen spektaakkelin

mieskin tekee näin

ainoat kerrat kun siitä on ollut mielipahaa oli kun mies pieraisi kasvoilleni

silloin suutuin

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
joo

enkä yhtään piilottele

mieskin tekee näin

silloin suutuin

Jotenkin niin vajaaälyistä, ei voi muuta sanoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo

enkä yhtään piilottele

mieskin tekee näin

silloin suutuin

Jotenkin niin vajaaälyistä, ei voi muuta sanoa.

se on sinun mielipiteesi

Vierailija

Useimmissa suhteissani on mennyt niin, että tietysti yritetään olla tahalteen pieremättä toistemme seurassa, mutta jos vahingossa tulee niin sitten ei voi mitään. Sellaistahan se elämä on. Ja ei ole kukaan mies todellakaan seksihalujaan tms sellaisen takia menettänyt :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin.

Hmm, ei kai tuo junttiutta ole, tuo on lähinnä yksinkertaisuutta ja anaalivaiheeseen jäämistä ikuisesti.

Täällä on kaksi anaalivaiheen tohtoria! Jee! Otetaan vielä pieruista äänenkorkeus ja lauletaan Maamme-laulu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat