Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan rehellisesti: pitääkö kukaan mies naisella lyhyistä hiuksista?

Vierailija

Oletteko ikinä kenenkään olevan viehättynyt nimenomaan lyhythiuksisista naisista?

Sivut

Kommentit (138)

Vierailija

Pitää. Mun mieheni tykkää kun naisella on lyhyet, tummat hiukset. Mulla on vaaleat ja pitkät hiukset, muttei se kuulemma haittaa. :)

Voi huoh

Vierailija kirjoitti:
Pitää. Mun mieheni tykkää kun naisella on lyhyet, tummat hiukset. Mulla on vaaleat ja pitkät hiukset, muttei se kuulemma haittaa. :)

Niin, miehesi valehtelee koska pelkää, että römpsän saanti loppuu. AP kysyi MIEHILTÄ oikeaa totuutta, ei sinun femakkopropagandaasi. Joten suuta soukemmalle!

Vierailija

Täällä mammat kirjoittaa kuinka mun mies tykkää kun leikkasin lyhyet hiukset. Ja samalla ukkojen päät kääntyy pitkien hiusten perään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin, miehesi valehtelee koska pelkää, että römpsän saanti loppuu. AP kysyi MIEHILTÄ oikeaa totuutta, ei sinun femakkopropagandaasi. Joten suuta soukemmalle!

Miksi mieheni valehtelisi tuollaisesta asiasta? Eikö se "römpsän saanti" olisi todennäköisempää, jos kertoisi pitävänsä minun hiuksistani (vaikkei siis ehkä pitäisikään)?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Et sitten vaivautunut edes lukemaan kommenttia? Vastaajalla on pitkät hiukset, mutta kertoi miehensä oikeastaan pitävän lyhyistä. Jumankauta, että täällä on idiottia porukkaa, ratakiskoista on yksinkertaisinkin asia väännettävä...

Vierailija

Riippuu miten lyhyitä tässä tarkoitetaan. Siilitukkaisista naisista en muista viehättyneeni mutta vaikka n. leukaan asti yltävän pituisista ihan jatkuvasti.

m29

Vierailija

Olen pitänyt lyhyistä hiuksista ja kampauksista paaaljon enemmän niin kauan kuin tytöt ja naiset ovat kiinnostaneet. M45

Vierailija

Kysyin miesystävältä ja sano et tykkää myös lyhyistä hiuksista, jos ne naiselle vaan sopii. Itellä kyllä on pitkät ja paksut ja tykkää niistä erittäin paljon. Enemmän häntä kuulemma häiritsee siniset tms. värilliset hiukset.

Vierailija

Pitäisin kovastikin, mutta prinsessoille ne omat kiharat tuntuvat olevan niin tärkeitä, niin tärkeitä. Miksi kukaan hyvännäköinen muija ei vedä ihan rehellisesti kaljuksi? Olisi parempi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat