Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ei helv*** pipsa pessyt hiuksensa kissan shamoolla

Vierailija

mikäs siinä jos haluaa loppujenkin hiusten tippuvan päästä.tosi tyhmä veto.ihan kuin p olisi pikkulapsi joka kokeilee kaikkea.ei aikuinen käyttäydy tuolla tavalla

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Shamoo ku shamoo, luuletko ettei meitä kuluttajia loppujen lopuksi höynäytetä oikein olan takaa erilaisilla tuotteilla, jotka ovat aika samaa kaikki.

Vierailija

Hah, mä olen useampaankin kertaan pessyt hiukseni kissojen shampoolla. Kyllä edelleen hiukset ovat pysyneet päässä.

Vierailija

Eipä ole siltä kissaltakaan turkki tippunut päältä niin tuskin pipsaltakaan. Eikä ne tuossa kuvassa kovin huonoilta näytä.

Vierailija

Ennemmin sulta katkeaa verisuoni päästä, ap. Jaksatkin negatiivisesti vatvoa toisen ihmisen asoita täällä päivästä, viikosta ja kuukaudesta toiseen.

Vierailija

Yksi mummu selitti mulle kaupassa että oli pessyt Fairylla hiuksensa kun kärsi rasvoittuvista hiuksista. Oli kuulemma niin toimiva juttu että meinasi jatkossakin käyttää Fairya hiustensa pesuun. :D

Vierailija

Ite pesen fairylla, koiran shampoilla, ja välissä mäntysuovallakin, riippuen mitä milloin sattuu olemaan. Hiukset kiittää ;)

Vierailija

Ei mitään haittaa ole...

Mun kissan shampoo maksaa 30 euroa ja hoito-ainen myös 30 euroa että kyllä niillä voi ihmisen päänkin pestä.
Mielettömän ihana tuoksu valkoisen karvan shampoossa.

Toki on niin kalliita etten omaa päätäni niillä raaski pestä.

Vierailija

Pipsa, anna olla jo. Meitä ei kiinnosta! Älä tule tänne mainostamaan blogiasi. Lopeta jo nuo kirjoittelut.

KIITOS!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yksi mummu selitti mulle kaupassa että oli pessyt Fairylla hiuksensa kun kärsi rasvoittuvista hiuksista. Oli kuulemma niin toimiva juttu että meinasi jatkossakin käyttää Fairya hiustensa pesuun. :D

Fairylla myös pestään kissan turkki ennen shampoo pesua. Poistaa rasvaisuutta. Näin siis meidän kisulla joka kävi näyttelyissä.
Fairy, shampoo ja hoitoaine.

Vierailija

Mitä ihmettä. Kaveri pesi lukioaikoina mäntysuovalla. Oli todella runsaat, kauniit ja pitkät hiukset. Hyvä tyyppi oli, kyllä. Eli ei jaksa nyt hirveästi kissanshampoolla pesu kauhistuttaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat