iäkäs pappa alkoi kähmimään mua

Vierailija

Kun tein vapaaehtoiskeikan ja autoin sitä.
Olin lähtöä tekemässä ja se kiitteli ja halusi halata ja se kähmi samalla..

Sivut

Kommentit (17)

Amok

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti. Olisitpa potkaissut kasseille. Tai siis tallannut tjtk.

Vierailija

Itse taas miehenä ihmettelen sitä miten usein kaupassa vanhat naiset tulevat juttelemaan minulle. Olen toki ihan komea nuorimies, mutta silti.

Eivät ole sentään kähmineet vielä.
-M28-

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vanhukset on yksinäisiä. Minuakin vanhat ämmät, semmoset 40+ yrittää aina halailla. Se kuvottaa.

M35

Ehhehheehee!!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti. Olisitpa potkaissut kasseille. Tai siis tallannut tjtk.

Oisin saanu lähtöpassit siitä työstäni.

Vierailija

Alkaako nyt vanhusten ällöttely ,kun ne 'keski-ikäiset limaiset  ällösedät' on jo täällä niin moneen kertaan käyty läpi ?

Että lääkkeeksi siis tähän ongelmaan tarjotaan tiukkoja,tarkkaan suunnattuja (ehkä jo harjoiteltuja ?) potkuja vanhusten nivuksiin heidän avustustyöntekijöiltään ?

WanhaWaari

Vierailija kirjoitti:

Taidat fantasioida, ei tainnut edes halata.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Alkaako nyt vanhusten ällöttely ,kun ne 'keski-ikäiset limaiset  ällösedät' on jo täällä niin moneen kertaan käyty läpi ?

Että lääkkeeksi siis tähän ongelmaan tarjotaan tiukkoja,tarkkaan suunnattuja (ehkä jo harjoiteltuja ?) potkuja vanhusten nivuksiin heidän avustustyöntekijöiltään ?

Girl power!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko tuo nyt niin traumaattista? En osaisi pahastua tuollaisesta.

Sellanen mielikuvitusleikki, että vaihtakaapa papparaisen tilalle turvapaikanhakija. Alle viidessä minuutissa saatais varmaan kymmenen "matut vittuun"-kommenttia, eikä kukaan sanoisi että mitä sää ny tollasesta loukkaannut.

Aika jännää että joidenkin tekemänä kähmiminen on hyväksyttyä, kun taas jos joku toinen tekisi niin, kyseessä olis todiste siitä että se on eläin joka seuraavaksi raiskaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos se oli kaatua ja haki tukea? Jos se luuli sinua edesmenneeksi sukulaisekseen ja halasi?

Vierailija

Mua taputteli yksi mummo aina pyllylle, kun olin nuorena työharjoittelussa vanhainkodissa. Iski vaan silmää ja nauroi taputtelun jälkeen. :D Vanhuksilla usein hämärtyy soveliaisuuden rajat, kun muistisairaus alkaa ottaa valtaa. Ei kähmintää tarvi silti sietää, ilmoittaa jämäkästi, että niin ei sovi tehdä.

Vierailija

Tervetuloa töihin laitokseen hoitamaan pappoja joilla on muistisairaus.. Siinä on kähmintää. Onneksi kohta on joulu jolloin sukulaiset tulevat lässyttämään suloisesti papasta...

Vierailija

Minulle kävi samoin teininä työharjoittelussa vanhainkodissa. Olin käynyt yhden papan kanssa kävelyllä ja saattelin hänet omaan huoneeseen. Siellä hän alkoi silittelemään ja halusi halata. Siinä vaiheessa kun käsi alkoi mennä paidan sisään, niin uskalsin vasta poistua. Olin aika ujo ja ahdisti tuon jälkeen jonkin aikaa. Uskon että hän luuli minua joksikin vanhaksi heilaksi. Aika tavallista tuo on, pitää vain ystävällisesti mutta jämäkästi pitää tietty raja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos se oli kaatua ja haki tukea? Jos se luuli sinua edesmenneeksi sukulaisekseen ja halasi?

Se istui tuolilla. Ei luullut sukulaiseksi.
Sillä ei ole muistisairautta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat