Tein päätöksen eläväni ilman miehiä

Vierailija

Kyllä se niin vaan on että mies nai vaikka kiinalaista pikkutyttöä jos tarvis on. En ymmärrä miten pystytte etenkään avioon miehen kanssa? Miehet ovat vaarallisia. Raiskaus, tapetuksi tuleminen ja väkivalta oman miespuolison toimesta on arkea monissa maissa, myös Suomessa. Olen itse päättänyt olla koskematta miehiin ikinä, onneksi asun länsimaissa jossa saan parisuhdemielessä valita kohtaloni.

Miestä ei ikinä kutsuta itsekkääksi siitä huolimatta että miehiset piirteet aiheuttavat esimerkiksi ihmiskauppaa, lapsimorsiamia sekä väkivallan uhreja ympäri maailman. Naista kutsutaan itsekkääksi, kun yksi vanhempainilta jää väliin. Moraaliristiriidat, miltä kuulostaa?

Itselläni on niin korkea moraali, etten suostu katselemaan mieshenkilöä. Tuskin tarvitsee selventää miesten moraalin tasoa sen enempää. Ennen surin sitä että jään yksin, mutta nyt koen helpotusta vapaudestani ja siitä,'ettei ole pakko painia miehen aiheuttaman tuskan takia. Maailmasta miehiä ei voi poistaa, mutta omasta elämästä kylläkin. Mitä mammat mieltä? Hankintalistalla ainakin koira ja aion omistaa elämäni työlleni ulkomailla ihmisoikeuksien parissa. :)

Sivut

Kommentit (87)

Vierailija

Maailma on vaarallinen paikka, Eikä oikeutta löydy sen enmpää naisille, kuin miehillekkään.

Mitä jos kuitenkin tulisit turvaan minun kaimaloon

T M36

Vierailija

Niin. Minäkin päätin elää ilman miehiä, tosin eri syistä. Tuhlasin vuosia elämästäni huonoon suhteeseen. Mies teki minusta paniikkihäiriöisen hermoraasteläjän. Tai miten senkin nyt ottaa, annoin sen tapahtua, mutta joka tapauksessa muutuin niin paljon, että ei minusta ole enää seurustelemaan saati asumaan kenenkään kanssa. Nautin vapaudestani ja parantelen samalla haavojani, joista uskon jäävän ikuiset rumat arvet.

Vierailija

Minä tein tuon päätöksen eron jälkeen, 9 vuotta sitten. Minä en edes vihaa tai pelkää tai halveksu miehiä, minä vaan en henkilökohtaisesti enää kaipaa mihinkään heidän seuraansa, enkä parisuhdetta halua. Mukavaa tämä elämä on ollut sinkkuna kahden koiran kanssa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Feministinen uskontunnustus; syyllistymistä ja uhriutumista. 

Enpä usko, että kukaan jää seuraasi kaipaamaan. 

Ystäviä löytyy kyllä :). Miksi tää meni nyt niin tunteisiin? Halusin tulla vain avautumaan päätöksestäni, koen helpotusta. Pelkään miehiä yli kaiken, joten eikö ole parempi että vihan ja pelon sijaan kanavoin energian harrastuksiin ja työhöni? Mielestäni paras ratkaisu. Rakkautta kaikille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"En olis halunnutkaan."

Noh, olisin kyllä halunnut mutta riski on liian suuri :). Ymmärsin ettei hyviä miehiä yksinkertaisesti ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministinen uskontunnustus; syyllistymistä ja uhriutumista. 

Enpä usko, että kukaan jää seuraasi kaipaamaan. 

Ystäviä löytyy kyllä :). Miksi tää meni nyt niin tunteisiin? Halusin tulla vain avautumaan päätöksestäni, koen helpotusta. Pelkään miehiä yli kaiken, joten eikö ole parempi että vihan ja pelon sijaan kanavoin energian harrastuksiin ja työhöni? Mielestäni paras ratkaisu. Rakkautta kaikille.

Mene terapiaan. Tuollainen pelko varmasti rajoittaa elämääsi ja aiheuttaa ahdistusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älä hanki koiraa, jos aiot omistaa elämäsi ulkomailla työskentelylle. Paitsi jos se koira voi tulla mukaasi ihmisoikeustyöhösi.

En hanki koiraa jos ei ole aikaa hoitaa sitä,'aika näyttää. Harkitsen lapsen hankkimista luovuttajalla tulevaisuudessa. Olen nuori, aikaa riittää mietiskelyyn

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat