Alapeukuttakaa jos haluatte mutta mä en jaksa enää miksi kaikkien pitää olla niin IDIOOTTEJA?!!

Vierailija

Siis, eihän toi allergia voi olla mikään oikee allergia. En tunne ketään jolla ois se. Mua ei ainakaan toi aine haittaa mitenkään. Ihmisii on elänyt niinku satoja vuosia, eikä kukaan oo valittanut tollasta allergiaa, niin miten se vois olla oikee? Ja miks kun mä olin käymässä Virossa kesällä niin ei sielläkään kellään ollu? En ainakaan tollasiin usko.

Siis, viranomasethan vaan kusettaa ninku kaikesa muussakin. Luuletteko että noi niiden tutkimukset on mitään muuta kuin maksettuja? Just kuulin et joku suomen akatemiakin jakaa rahaa nykyään, siis mitä ihmettä? Ja eikö meillä ollu yliopistoja tarpeeks ennestäänkin, mihin me sellasta vielä tarvitaan? Varmaan niille mamuille. Niinkun meillä ei olis pula siivoojista ilman että pakolaiset laitetaan yliopistoon, v''u.

Mä en ainakaan usko muihin kun noihin jotka tosiaan tietää mistä puhuu. Ne on niinku kokenu sen muutoksen ihan ite. Mäkin oon omassa perheessä nähny monta kertaa että toi juttu vaan toimii, kellään ei oo vielä sydäreitä tullu tai mitään muutakaan, että ei tarvi mulle mitään rehuja tuputtaa. Miks mun pappakin eli sit 100vuotiaaks vaikk joi joka päivä ryypyn? Mäkin juon vaan saman määrän ehkä yhteensä, ei se varmaan niin paha ole, kivempi perjantai sitten? Just luin jostain et makkara aiheuttaa syöpää, siis voiks uskoo, makkara? Nauroin aika makeesti paketti kädessä kotimatkan, ei oo kyllä sitäkään näkyny et putkeen meni taas!!

Mun kantava periaate on niinkun et karpe dien. diem. Jos kaikki vaan eläis niinkun mä niin olis varmasti kaikil kivempaa, ei tarviis jonkun kokoajan jotain analiseerata.

excuse me but urgh.

Kommentit (11)

Vierailija

Hyvin kirjoitettu. Ymärän täsin mitä ajat takaa.

Niin ja en mäkään tollasiin usko, koska JOKAINEN tietää että ei ole totta.

Ja aika USKOMATONTA on ja pikkusen liian paksua :D :D :D :D :D

Vierailija

Siis mikä aloittajaa ärsyttää? Mä oon kai sitten IDIOOTTI kun en tajunnut miksi ihmiset ovat ap:sta IDIOOTTEJA? Mikä allergia ja mikä ihmeen carpe dien ja miten ap siis elää?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat