Kristityille kysymys islamista

Vierailija

Mistä uskotte, että profeetta Muhammed sai ilmestyksensä? Ihan mielenkiinnosta kysyn ja olen itsekin kristitty.

Sivut

Kommentit (107)

Vierailija

En ole kristitty vaan ateisti, mutta vastaan silti: Samasta lähteestä kuin muutkin profeetat ja Jesse. Keksi päästään, kukan polttelemisesta, taikasienistä. Mahdollisesta skitsofreniasta tai epileptisistä kohtauksista aiheutuvista hallusinaatioista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ole kristitty vaan ateisti, mutta vastaan silti:

Ihme pätemisen tarve, kun sinulta tosiaan kukaan ei edes kysynyt mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hänen vastauksensa on silti todennäköisesti todenmukaisempi kuin yhdenkään uskovaisen uskovaispohjainen vastaus. Mutta eihän teitä totuus kiinnosta...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hänen vastauksensa on silti todennäköisesti todenmukaisempi kuin yhdenkään uskovaisen uskovaispohjainen vastaus. Mutta eihän teitä totuus kiinnosta...

Olen uskova ja pitkälti samaa mieltä. Jollain tajuntaa laajentavalla aineksella tahi synnynnäisellä aistiominaisuudella, joka antaa kvanttikietoutumiseen liittyviä etiäisiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Siinä ilmaantui paikalle toinen pätijä. Missähän se kolmas luuraa? Ateisteilla ei ole joulun kolmea tietäjää, vaan ne korvataan kolmella pätijällä  :-)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistä uskotte, että profeetta Muhammed sai ilmestyksensä? Ihan mielenkiinnosta kysyn ja olen itsekin kristitty.

Saatanalta. Eiköhän se ole itsestään selvää.

Vierailija

Nämä ovat vain vanhoja satuja. Kehittynyt ihminen ei usko satuihin. Saati tee kuten islamistit, tappavat ne jotka eivät usko omaan satuunsa. 

Sama kun ite lähtisin lahtaamaan porukkaa jotka eivät usko saunatonttuihin ja joulupukkiin.

Vierailija

Jos palstan kristityt olisivat syntyneet Irakissa, he keksisivät muhamettilaisina samalla tavalla halveksivia juttuja Jumalasta ja olisivat ainoan oikean uskon edustajia.

Amok

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Siinä ilmaantui paikalle toinen pätijä. Missähän se kolmas luuraa? Ateisteilla ei ole joulun kolmea tietäjää, vaan ne korvataan kolmella pätijällä  :-)

Tässä. Itse asiassa koen olevani agnostikko mutta minulla ei ole täydennettävää itse aiheeseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään. 

Idea oli polkaista pystyyn kristinuskon näköinen liike ja nimenomaan kansan hallinta päämääränä. Tähän kansan hallitsemisen haluun sitten kehiteltiin hyvä tarina.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos palstan kristityt olisivat syntyneet Irakissa, he keksisivät muhamettilaisina samalla tavalla halveksivia juttuja Jumalasta ja olisivat ainoan oikean uskon edustajia.

Tämä on totuus jota palstakristityt eivät halua päästää tajuntaansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei mistään. 

Idea oli polkaista pystyyn kristinuskon näköinen liike ja nimenomaan kansan hallinta päämääränä. Tähän kansan hallitsemisen haluun sitten kehiteltiin hyvä tarina.

Nerokasta tuokin että ei tehty omaa uskontoa vaan on sama jumala kristittyjen kanssa ja jeesuksellekkin on oma paikkansa, mutta sitten että Muhemmed on saanut sen vihoviimeisen ilmoituksen jumalalta ja hänen neuvojaan pitää totella.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat