tapailemani mies häpeää mua ikäni takia

Vierailija

Ollaan treffailtu nyt muutaman kuukauden ajan ja olen huomannut että miestä selkeästi häiritsee kun olen häntä 15 vuotta nuorempi. Luulisi että hän olisi tyytyväinen kun saa nuorempaa naista mutta mitä ilmeisemmin hän ei halua että muut saa tietää että tapailee vain nuorta opiskelijatyttöä.

Kannattaako tällaista jatkaa? Tuskin on mitään tulevaisuutta..

Oisko etenkin miehiä kommentoimassa, onko nuorempi nainen jotenkin häpeäksi?

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Ei ole häpeäksi, jos ei ole ihan tyhjäpää bimbo kyseessä. Minkälainen suhde teillä noin muuten on? Pelkkää seksiä vai myös muuta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistä päin olette?

Jos tällä nyt jotain väliä on niin uudelta maalta molemmat. Ja aika seksipainotteisena tämä alkoi mutta pikkuhiljaa ollaan alettu viettää aikaa myös muuten

Vierailija

Riippuu minkä ikäisiä olette. Jos olet joku 18 ja mies 33, niin varmasti hävettää. Miehen tuttavapiirissä kukaan tuskin ottaisi suhdettanne vakavasti ja pitäisi sinua lähinnä miehen seksileluna.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No jos oot vaikka 20 ja mies on 35,niin onhan se vähän noloa.

Kumman kannalta tää siis on noloa? Ja mikä tästä tekee nolon?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse kehtaisi tapailla noin paljon nuorempaa naista.

Ja mikset??

Vaikuttaa hyväksikäyttäjältä.

Vierailija

Aloitus on provo. Jokainen mies olisi vain ylpeä nuoresta naisesta, koska se on miehelle suuri saavutus ja naiset on parikymppisenä kaikkein tavoiteltuimpia. Vastahan täällä oli juttua siitä miten miehet teinistä vanhuksen pitää n.21v naisia kaikkein haluttavimpana. Miksei Leonardo DiCaprio seurusteli ikäistensä kanssa? Miettikääpä sitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse kehtaisi tapailla noin paljon nuorempaa naista.

Ja mikset??

Vaikuttaa hyväksikäyttäjältä.

Kuten Leonardo DiCapriokin.

Vierailija

Noh minä en kyllä vähän päälle kolmekymppisenä miehenä kehtaisi vaikkapa perheen jouluaterialle viedä jotain 18-20-vuotiasta neitosta. Että kyllä se vähän hävettäisi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat