Tinder, pahin turhake

Vierailija

Matchejä tulee kiitettävästi, mutta harvoin kukaan mies kirjoittaa mitään. Jos kirjoitan itse, tulee joku ympäripyöreä kohtelias vastaus, jos sitäkän. Seksivonkausta jonkun verran. Jos viestittelen jonkun kanssa, se loppuu aina lyhyeen. Oonko ruma vai mikä vikana?

Kommentit (5)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Et vaan ole kiinnostava

Naamastahan sen näkeekin...Ei Tinderissä ole mikään muusta kiinni kuin ulkonäöstä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vaan ole kiinnostava

Naamastahan sen näkeekin...Ei Tinderissä ole mikään muusta kiinni kuin ulkonäöstä.

Viittasinkin siihen kuinka keskustelut loppuvat lyhyeen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vaan ole kiinnostava

No mitähän hassunhauskoja juttuja sinä heität vieraalle ihmiselle ekassa viestissä? Jostain deittioppaasta opittuja iskureploja vai? Itse kysyn mitä kuuluu ja kerron jotain mitä olen esim tehnyt päivän aikana. Ehkä pitäisi heittää seksiläppää että miehiä jaksais kiinnostaa, antaa sit olla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vaan ole kiinnostava

No mitähän hassunhauskoja juttuja sinä heität vieraalle ihmiselle ekassa viestissä? Jostain deittioppaasta opittuja iskureploja vai? Itse kysyn mitä kuuluu ja kerron jotain mitä olen esim tehnyt päivän aikana. Ehkä pitäisi heittää seksiläppää että miehiä jaksais kiinnostaa, antaa sit olla.

Huoh

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat