Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yli 35v nainen jolla ei ole miestä

Vierailija

Eikö sellaiset ole vähän säälittäviä? Elämässään jotenkin epäonnistuneita. Varmaan moni heistä sanoo ettei tarvitsekaan miestä ja ovat muka vapaaehtoisesti yksin, mutta eiköhän kaikki ymmärrä että tuolla tavalla uskotellaan itselle ettei tuntuisi niin kurjalta.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Miksi pitäisi olla epäonnistunut, jos ei ole parisuhteessa? Nollaako se parisuhteettomuus kaikki muut ilot ja onnistumiset?

Vierailija

Miehet vievät usein liikaa energiaa. Olen kieltäytynyt muuttamasta yhteen monesti. Miehet haluavat naimisiin kanssani ja lapsia, mutta mun mielenkiinnon kohteeni ovat jossain aivan muualla.

H81

Olin 35 kun löysin elämäni 1. poikaystävän, jonka kanssa olen edelleenkin, uskomattoman onnellisena. Mutta ennen miehen löytämistä elämäni oli yhtä hyvää kuin nytkin, vain eri tavalla.
Hyvää elämää voi elää monella eri tavalla.
Oma mieheni on unelmieni täyttymys, mutta edes hän ei ole niin fantastinen että tekisi pelkällä olemassaolollaan elämästäni hyvän tai jättämällä minut elämästäni kurjan.
Aloitus on selkeä provo kylläkin.

Vierailija

Miehenä  iältäni 30v+ en ymärrä lainkaan, miksi se olisi jotenkin erinomaisen säälittävää jos naisella ei ole miestä oli ikää 35 -vuotta tai enemmän ja tai vähemmän. Toki sitä useilla saattaa silti olla toisinaan toisen läheisyyttä. Mutta kyllä minä itse olen mieluummin yksin kuin huonossa seurassa ja uskon monen naisen ajattelevan omalta kohdaltaan  samalla tavalla.

Minusta on yksinkertaisesti hienoa, että voimme itse valita asian riippumatta sukupuolestamme; meidän ei ole pakko tai velvollisuus olla kenenkään kanssa tai "riippua" toisessa vain siksi, ettemme voisi tulla toimeen ja jopa elää hyvää ja laadukasta elämää ilman toisensukupuolen (ja sttai saman sukupuolen) myötävaikutusta tai läsnäoloa.  

Niin ja vaikkei sitä "toista puoliskoa" olisi niin voi sitä muutenkin nauttia ja iloita ihmisten seurasta. Kyllä minulla ainakin useampikin naispuolinen kaveri ja jopa jokunen läheinen ystävä, siinä missä samaa sukupuolta oleviakin. Ja uskon tai olen aivan varma, että niin on monella muullakin oli itse sitten nainen tai mies. - - Eikä todellakaan tarvitse ajatella, jotain niin kömpelöä kuin että pitäisin jokaista naista "vain" potenttiaalisina seksikumppaneina. On näet harmillista, että joillekin tuntuu olevan käsittämätön ajatus, että mies ja nainen tai nainen ja mies voisivat olla vain ystäviä.

Vierailija

Voihan sitä uskotella että nykyään on niin modernia olla sinkku vanhuksenakin ja ei tarvitse parisuhdetta ja blaablaablaa, mutta sisimmässään kuitenkin tuntee olonsa yksinäiseksi, vaikkei sitä haluaisi myöntää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä uskotella että nykyään on niin modernia olla sinkku vanhuksenakin ja ei tarvitse parisuhdetta ja blaablaablaa, mutta sisimmässään kuitenkin tuntee olonsa yksinäiseksi, vaikkei sitä haluaisi myöntää.

Toisisnaan, tottakai. Lohduttomampaa on kuitenkin tuntea itsensä yksinäiseksi parisuhteessa.

H81

Vierailija kirjoitti:

Minulla on elossa vanhemmat ja sisarukset perheineen sekä muita sukulaisia, lisäksi ystäviä ja kavereita ja kummilapsi. Nämä kaikki henkilöt olivat elämässäni myös silloin kun en ollut tavannut miestäni ja myös ollessani fyysisesti erittäin sairas. Minulla on myös ollut läheiset suhteet vanhempiin sukulaisiin, joilla ei itsellä ollut lapsia tai lapsenlapsia. T. 8

Vierailija

Anteeksi. Olen leski. Olen myös seitsämän lapsen yksinhuoltaja, yhdellä heistä on vakava sairaus. Vanhempani ovat alkoholisteja ja joudun huolehtimaan heistä. Piilottelen siskoani silloin kun hänen psykopaatti-exänsä äityy pahaksi, poliisi on voimaton. Takasin suuren summan rakkaalle ystävälleni ja velka kaatui minulle (hän joutui pysyvästi osastolle). En ehdi nyt etsiä miestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jotkut haluavat oikeasti olla yksin. Mitä siitä miehestä hyötyy?

Silloin on ihan parasta ollakkin yksin, jos ajattelee toisia ihmisiä pelkkänä hyötynä.

Vierailija

Henkilö A: Korkeasti koulutettu, fiksu, muutama vakava suhde takana, ei ole koskaan pettänyt, ei iske varattuja, kunnioittaa suhteita.

Henkilö B: Kouluttamaton duunari, seurustellut ketjussa 13-vuotiaasta, avoliitossa kolmesti tai neljästi, kaksi kihlausta, avioliitto, on pettänyt jokaista miestään, on yrittänyt viritellä sivusuhdetta avioliittonsa aikana.

Tässä teille kaksi tosielämän kolmekymppistä naista. A siis sinkku. Selitä minulle ap, miksi A on säälittävä pas*a ja B täydellinen ihminen?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat