Olen paska ihminen, oikeasti.

Vierailija

Mulla olisi teoriassa kaikki mahdollisuudet elää ihan hyvää elämää, mutta siitä huolimatta teen typeriä asioita ja haaveilen kuolemasta. Olen ihan idioottipaska.

Kommentit (6)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aika monella on välillä tuollainen olo, kuten esim. minulla itselläni. Eihän meistä kukaan ole täydellinen. 

Joo ei, mutta mulla on aina. Haluatteko esimerkin? Olen ollut 15 vuotta naimisissa ja nytkin minulla on kaksi sivusuhdetta tässä rinnalla. Se on vaaan jotain itsetuhoisuutta kun toisaalta toivon että mies hoksaisi ja sitten paloittelisi minut olkkarin nurkkaan. Ap

Vierailija

Elämä on ihanaa ja etenkin esteettisen kaunista ja ainutlaatuista, kunhan se vaan oivaltaa. Voi heittäytyä elämään vaan. Vaikea opettaa, tiedän kuitenkin omakohtaisesti, sillä itsehän se pitää jokaisen ymmärtää omista näkymistään käsin. Olen käynyt syvissä vesissä mutta jokainen niistä käynneistä on vain kirkastanut perusonnea mitä aistin, ja se kumpuaa aivan omasta sielustani, se ei ole kenenkään toisen, se on minussa jo olemassa ja minun, mutta jaan sitä anteliaasti niille joita kohtaan tunnen sympatiaa ja rakkautta. Elämä on soluissa, ja jokainen solusi on jo selviytyjä täydellisen oikein tekevä, sen verran voin sanoa. Voisin opettaa lisääkin, mutta se muuten sitten maksaa . ;)

Vierailija

No olen minäkin paska. Kaadan oman pahan oloni omien lasteni niskaan, koska olin siinä käsityksessä, että se on ok. Tiesin kyllä, että oman äitini huutaminen minulle satutti minua. Käsitin jopa, että äitini kaataa siinä oman pahan olon minun niskaani, koska hänellä ei ole äitiä, ei miestä eikä kulissitonta ystävää, jolle sen voisi tehdä. Mutta se ei ole muuttanut minusta enkeliä, joka rakastaa kaikkia.
Itseasiassa tuskin rakastan ketään, itseäni en enkä lapsianikaan siten ja niin paljon KUIN PITÄISI.
Mutta minä aion irrottautua äidistäni ja nousta paskan keskeltä, parantua ja vielä antaa lapsilleni sitä, mitä minulla ei ollut, että heitä rakastetaan. Kyllä sinäkin ap voit, kunhan et luovuta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat