Tuhat tinderparia.

Vierailija

Kysy jotain.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Montaa olet jaksanut tavata livenä? Onko ollut hotteja/pettymyksiä?

Olen tavannut noin kymmentä. Muutamat tuotti pettymyksen, muut olivat jopa komeampia luonnossa!

Vierailija

Siis sulla on kyllä ihan eri tinder kun mulla :( , mistä sä oot ton aapsin saanut? Hyvä jos puolessa vuodessa on tullut vastaan vajaa sata edes ok-näköistä.. Tai sit meillä on vaan täysin eri kriteerit. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis sulla on kyllä ihan eri tinder kun mulla :( , mistä sä oot ton aapsin saanut? Hyvä jos puolessa vuodessa on tullut vastaan vajaa sata edes ok-näköistä.. Tai sit meillä on vaan täysin eri kriteerit. :D

Haha, voi toki olla eri miesmaku kyseessä. Turn of mulla on paidattomat kuvat, lasit, tummaihoinen/ulkomaalainen, hevarit ja tosi lihavat sekä perus petterit myös pitkähiuksiset on hyi mutta helmiä on aina joukossa. :D

Vierailija

Itsekkin jaksoin olla muutaman viikon ja sain 500 paria, kyllä niitä ihan helposti tulee. Miehet nyt painaa sydäntä kelle tahansa mukiinmenevälle. Itsekkin olen aika lepsu ulkonäön suhteen, sillä ei voi tietää millainen ihminen saattaa tylsemmän näköisestäkin miehestä kuoriutua.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat