Vierailija

isoista rinnoista? ;)

• ylös 8
  • alas 65

Sivut

Kommentit (62)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En minä ainakaan vaikka omaan vaan B-kupin. Annakun arvaan: olet muutenkin "rehevä ja muodokas"?

• ylös 77
  • alas 6
Vierailija

Tää on tietysti provo, mutta en mulla on ollut naisena vaikea samaistua siihen, miten hirveen tärkeet rinnat muka on. Mulla on ihan hyvän kokoiset, mutta jos esim saisin tietää sairastavani rintasyöpää, niin pois koko rinta ja samantien toinenkin. Erikoistahan se varmaan olisi, mutta nopeasti varmasti tottuisin.

• ylös 37
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ole pätkääkään kateellinen. :) t.70B

ei tarvitse valehdella itselleen ;) ap

• ylös 4
  • alas 52
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tää on tietysti provo, mutta en mulla on ollut naisena vaikea samaistua siihen, miten hirveen tärkeet rinnat muka on. Mulla on ihan hyvän kokoiset, mutta jos esim saisin tietää sairastavani rintasyöpää, niin pois koko rinta ja samantien toinenkin. Erikoistahan se varmaan olisi, mutta nopeasti varmasti tottuisin.

ottaisit varmaan silarit tilalle kuitenkin eikö??

• ylös 3
  • alas 30
Vierailija

Mulle rinnat ei oo koskaan ollu mikään tärkeä juttu, en tajua miten akat jaksaa niistä aina hössöttää.

• ylös 42
  • alas 3
Vierailija

En ole ollut koskaan kateellinen... syitäkin on monia: 1. Pienet rinnat eivät ole vaikuttaneet älykkyyteeni, olen korkeasti koulutettu ja sitä arvostetaan 2. Pienet rinnat eivät ole vaikuttaneet sosiaalisiin suhteisiin, minulla on aina ollut paljon hyviä ystäviä 3. Olen ollut aina mielestäni kaunis ja sopusuhtainen, tällainen 'keijumainen' (valtavat rinnat saa monet näyttämään lihavemmilta kuin ovatkaan) 4. Pojatkin ovat aina olleet kiinnostuneita minusta ja nykyään seurustelee tasoiseni miehen kanssa, enkä koe että jonkun naisen kuppikoko olisi vienyt minulta miehiä :DD

• ylös 59
  • alas 4
Vierailija

Ne on aika hyvät olla olemassa niin saa ruokittua tuon jälkikasvunsa..joo ja kyl mieskin tykkää..

• ylös 2
  • alas 30
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole pätkääkään kateellinen. :) t.70B

ei tarvitse valehdella itselleen ;) ap

Sori mutta mulle ei edes sopisi mitkään läskitissit, kun olen muuten niin hoikka ja siro. :D

• ylös 37
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

ottaisit varmaan silarit tilalle kuitenkin eikö??

Eikö tuosta kirjoittamastani nyt siis tullut ilmi se aika selkeästi vaikkakin implisiittisesti, että en tietenkään? Ei kiinnostaisi käydä niitä uusimassa tasaisin aikavälein, enkä oikein tykkää miltä ne tuntuvat (oon päässyt kokeilemaan kaverin). Alkaisivat ihan varmasti häiritä. Ja kun olisi selvinnyt (toivottavasti) syövästä, niin ei paljon uudet leikkaukset kiinnostaisi muutenkaan. Ei rinnat vaan merkitse mulle mitään niin kovin ihmeellistä.

• ylös 20
  • alas 1
Vierailija

Minun pieniä 75b rintojani on kovasti miehet kehuneet, kun ne ei roiku kainaloissa makoillessani selälläni! ;)

• ylös 29
  • alas 2
Vierailija

en oo kateellinen

pienet rinnat näyttää terveemmältä ja modernimmalta

isorintainen on kuin joku maatalon emäntä

t: 70C

• ylös 31
  • alas 3
Vierailija

:D söpöö.

Omat geenini ovat sellaiset, että joko olen hoikka ja pienitissinen (ja hoikkana olen pysynyt vaikken seuraa syömisiäni) tai sitten tuhdimpi ja isotissinen. Tottakai valitsen ensimmäisen vaihtoehdon, sillä lskit eivät pue ketään.

Mikäli sitten taas väität olevasi hoikka ja isotissinen, niin onneksi olkoon - teitä on vain minimaalinen osuus väestöstä, ja siitä joku saattaakin olla kade :)

• ylös 26
  • alas 0
Vierailija

Joo isot rinnat on ihan hieno juttu ja varmaan niitä kadehtitaankin. Mietin vaan, että toivottavasti se ei ole ainoa asia johon joku nojaa itsetuntonsa tms. kun ne on kuitenkin vaan tissit. Joskus törmää tyyppeihin, jotka pohjaa kaiken egonsa johonkin aika pinnallisen asiaan ja käyttäytyy sen takia aika typerästi. Ja sitä tuskin kadehtii kukaan:) 

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

Aika noloa, jos joku punkero lohduttautuu sillä, että hoikat pienitissiset muka kadehtii salaa hänen tissejään. Lol. 

• ylös 29
  • alas 3
Vierailija

Justiinsa siinä kaunotar ja hirviö ohjelmassa sillä naiskaunottarella oli valtavat rinnat. Hän halusi ne pienennyttää. Se leikkauksia vastustava hirviökin rupes puoltamaan tän naisen halua. Isoilla rinnoilla saa epäsopivaa, loukkaavaa ja ällöä huomiota miehiltä. En todellakaan haluaisi isoa rintoja. T. 60D (ja jos joku mies luulee että d on iso, niin ei ole tuolla ympäryksellä)

• ylös 16
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.