Oletko jo aloittanut jouluprovovalmistelut?

Vierailija

Luotatko tänä vuonna perinteiseen, vai keksitkö jotain uutta?

Sivut

Kommentit (120)

Vierailija

Anoppi antoi lapsille vain PS nelosen eikä mitään muuta, vaikka jokainen (3 kpl) oli laittanut oman pelitoiveen listaan :(

Miksi paistatte kinkun ylikypsäksi? Meillä jätetään kinkku aina vähän veriseksi keskeltä, on niiin paljon mehevämpää! Suomalaiset on juntteja kun paistaa liikaa.

Auttakaa, tilillä on 5 euroa ja huomenna aatto! Mistä vois vielä saada niitä jouluapukortteja?

Kunhan lämmittelen!

Vierailija

Pussin pohjalta löytyy jo joitakin maistuvia provoja menneiltä vuosilta, mutta uusiakin olen suunnitellut. Jätetään nyt kuitenkin vielä sisältö yllätykseksi ;)

Vierailija

En oo miettinyt vielä yhtään. Kunhan aattona olen paistanut kinkun ja laatikot, pilkkonut ja laittanut sapuskat perheen lautasille, hotkaissut omani, korjannut loput pois jne, niin mulla on aikaa ihan riittävästi. Kun muut avaavat lahjasäkkejään niin liukenen aina tänne viettämään iltaani.
En jaksa vieressäkään ihmetellä. Tai no voi olla että jotain asennushommia tabletit ja puhelimet vaativat.

Vierailija

Lapseni luokalla joku kehui saaneensa Jouluapu-paketista Pleikka nelosen. Eikö köyhät ymmärrä nykyään enää opettaa häpeämään köyhyyttä?

Vierailija

Mies söi lapsen piparkakut, mies söi lapsen lahjat, mies söi lapsen riisipuuron ja mantelit kaikki. Jotain tämän tyylistä ajattelin kehitellä. Katsotaan lähempänä aattoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä olen se ilonpilaaja, joka tulee teidän ketjuihin huutamaan provoa jo ensimmäisellä sivulla.

Voi kun tämä olisikin provo :( - ap

Vierailija

Poikani on joulupukin suuri fani. Siksi tänä vuonna lahjat jakaa perhetuttuni, laiha ja pitkä mies ilman pukinasuabja vedän pitkän saarnan siitä, ettei pukkia ole olemassa. Kysyttävää?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat