Tuo Trump on kyllä melko erikoinen pressaehdokas

Vierailija

viimeaikoina esittänyt muslimien maahantulokieltoa ja internetin sulkemista. Ajatelkaapa kuinka maailma muuttuisi jos tällainen mies tulisi valituksi Yhdysvaltain presidentiksi.

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Kaksipuoluedemokratiassa ei koskaan voi tietää. Jos Trumpista tulee republikaanien ehdokas, hänellä on ihan realistinen mahdollisuus voittaa. Varsinkin jos (ja kun) hän onnistuu herättämään ns. nukkuvat. Clinton ei voi luottaa etumatkaansa, vaan hänen on kampanjoitava ihan oikeasti!

Vierailija

Ihan hirveä :D Ja mä kun luulin Trumpiä ihan fiksuksi The Apprenticen katsomisen perusteella. Noin radikaalit ajatukset on poliittinen itsemurha.

Nauratti tuo uutisissa näytetty parkkipaikalla kulkenut elävä norsu, jonka kyljessä luki: "Let's make America great again!" tai jotain vastaavaa. Jotenkin pelottavalla suuruudenhullu.

Vierailija

Kertoo aika paljon Amerikasta kun hänenlaiselle pellelle riittää kannattajia. Ja tiedän, että riittää, koska asun USA:ssa ja seuraan tilannetta.

Vierailija

Ihmettelen motiiveja. Joo, omille bisneksille tekee hyvää, koska USA:ssa presidentillä sentään on valtaa. Mutta kuinka paljon Trumpia kiinnostaa tehdä päätöksiä jostain sodista yms.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kertoo aika paljon Amerikasta kun hänenlaiselle pellelle riittää kannattajia. Ja tiedän, että riittää, koska asun USA:ssa ja seuraan tilannetta.

Suomessa on uutisoitu niin, että olisi melkeinpä kannatetuin. Mutta tiedä sitten.

Vierailija

Mun mielestä olisi ainakin ihanaa, jos netti suljettaisiin. No verkkokaupat voisi pitää, mutta muu saisi mennä. Ihmiset kohtaisivat taas toisensa naamatusten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä olisi ainakin ihanaa, jos netti suljettaisiin. No verkkokaupat voisi pitää, mutta muu saisi mennä. Ihmiset kohtaisivat taas toisensa naamatusten.

Verkkokaupat :DD Ei saatana, oliko tuo vitsi?

Mm. sellaiset pikkujutut kun koko yhteiskunta toimii netin avulla. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen motiiveja. Joo, omille bisneksille tekee hyvää, koska USA:ssa presidentillä sentään on valtaa. Mutta kuinka paljon Trumpia kiinnostaa tehdä päätöksiä jostain sodista yms.

Minä ihmettelen äänestäjien motiiveja. Varmasti jokainen matalapalkkainen ja huonossa asemassa oleva joutuu vielä huonompaan osaan. Mutta maahanmuutto tärkeempi kuin nämä asiat

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
tyhjäpäät analysoi tilannetta suomalaismedian juttujen perusteella :-).

Ei hätää, jotkut lukee myös ulkomaalaisiakin medioita

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä seuraan yhdysvaltalaisten ystävieni kautta. Aika vähän republikaanikaverit hehkuttavat tätä trumppia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä olen seurannut myös USA:n mediaa enkä ole nähnyt vielä yhtäkään mielipidettä Trumpilta, mitä voisin pitää järkevänä ja hyvänä.

Sen sijaan liputan Bernie Sandersin puolesta. Vakuuttavaa argumentointia ja vaikuttaa viisaalta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei hätää, jotkut lukee myös ulkomaalaisiakin medioita

no, totta kai te luette. kun venäjä hyökkäsi ukrainaan, niin av-palstalla keskusteltiin jostain bloggarista ja sen kiloista tai raskaudesta. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat