Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ihme Seppälän vaatteita vaivaa nykyään?

Kanta-asiakas vielä 5 vuotta sitten

En ole löytänyt kyseisestä liikkeestä mitään ostettavaa enää aikoihin. Ennen Seppälästä sai todella kivoja perusvaatteita sopivaan hintaan, mutta viime vuosina vaatteet ovat muuttuneet todella kummallisiksi ja hinnat kivunneet pilviin. Materiaalit ja vaatteiden mallit ainakin naistenvaatteissa ovat muuttuneet umpisurkeiksi ja vaatteet ovat yhden sesongin rättejä. Tyhjin käsin joutuu lähtemään, kun menee jotakin katselemaan.

Taitaa koko vaateketju olla loppunsa edellä.

Kommentit (12)

Vierailija

Mulla taas on ihan päinvastoin! Olen positiivisesti yllättynyt Seppälän nykyvalikoimasta. Kymmenen vuotta sitten Seppälä oli tosi mummomaista, junttimaista kudetta myyvä epämuodikas vaatekauppa, josta ei ikinä löytynyt mitään ostettavaa. Tänä syksynä olen ostanut Seppälästä eniten vaatteita koskaan.

Tyylikkäitä, muodikkaita, moderneja vaatteita. Seppälä on kansainvälistynyt rytinällä!

Vierailija

Seppälässä nyt ei ole koskaan ollut mitään muodikasta myynnissä. Se kertoo aika paljon, että ernuvuosinani ostin vaatteeni seppälästä. Oli riittävästi raitaa ja palloa ja tylliä ja muuta sontaa. :D en ihmettele miksi seppälällä pyyhkii huonosti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Seppälässä nyt ei ole koskaan ollut mitään muodikasta myynnissä. Se kertoo aika paljon, että ernuvuosinani ostin vaatteeni seppälästä. Oli riittävästi raitaa ja palloa ja tylliä ja muuta sontaa. :D en ihmettele miksi seppälällä pyyhkii huonosti.

Mikä on ernu?

Vierailija

Mieluummin Seppälä kuin H&M. Sen verran isänmaallinen pitää olla, että haluaa tukea suomalaista yritystä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mikä on ernu?

Erilainen nuori. Emon esiaste. Mahdollisesti scene.

Vierailija

Itse kyllä tykkään, maku asioita tietenkin. Stockkahan myi tänä vuonna Seppälän sen toimitusjohtajalle, liekkö vaikutusta mallistoihin.

Vierailija

Teininä tuli ostettua paljon vaatteita Seppälästä, mutta ei sieltä aikuinen tyylikästä päällepantavaa löydä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä tykkään, maku asioita tietenkin. Stockkahan myi tänä vuonna Seppälän sen toimitusjohtajalle, liekkö vaikutusta mallistoihin.

Kävin tänään pienellä paikkakunnalla ja olin positiivisesti yllättynyt. Myymälä oli uusittu nätiksi ja vaatteet paaljon parempia kuin ennen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla taas on ihan päinvastoin! Olen positiivisesti yllättynyt Seppälän nykyvalikoimasta. Kymmenen vuotta sitten Seppälä oli tosi mummomaista, junttimaista kudetta myyvä epämuodikas vaatekauppa, josta ei ikinä löytynyt mitään ostettavaa. Tänä syksynä olen ostanut Seppälästä eniten vaatteita koskaan.

Tyylikkäitä, muodikkaita, moderneja vaatteita. Seppälä on kansainvälistynyt rytinällä!

Se, ettet koe vaatteiden olevan enää mummomaisia johtuu vain siitä, että olet itse vanhentunut sen 10v.

Vierailija

Seppälähän vaihtoi omistajaa n. vuosi sitten. Mun mielestä sieltä taas sai 2000-luvun alussa ihan kivoja käyttövaatteita, mutta sittemmin valikoima muuttui ihme huonolaatuisiksi pissisrytkyiksi. Viime aikoina en ole käynyt tsekkailemassa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat