Millä perusteella naisen tyydyttäminen on miehen _velvollisuus_?

Vierailija

Aiempi ketju meni seksiosioon, josko tämä olisi täällä vähän aikaa.

Eli millä perusteella?

Moni perustelee, että niin se mieskin tyydyttyy naisen ansiosta yhdynnässä. Tuossa on ristiriita sillä jos nainen haluaisi, että mies jaksaa ja kestää pidempään niin miksi nainen ei ratsasta enemmän JA anna miehelleen yhdyntää emättimellään SITEN että mies ei laukea? Jos se miehen orgasmi kerran on naisen _ansiota_?

Jotenkin kieroa, että ensin nainen koppaa ansion miehen orgasmista itselleen ja sitten heittää miehelle velvollisuuspallon käteen!

Kommentit (10)

Vierailija

Älä kysele vaan tee niin kuin nainen ajattelee. (Sängyssähän nainen ei osaa puhua. Parempi siis arvata kerralla oikein mistä kukin nainen pitää.)

Vierailija

Mieheni perusteella.

Kun olen itsekseni tai välillä näytösluontoisesti saan tyydyttää itseäni hänen katsellessa. Hän haluaa sen nautinnon, että hän on Mies, joka pystyy tyydyttämään naisensa. Jos siitä saa kikkinsä, niin enhän mä nyt siitä tappelemaan ala. Win-win.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älä kysele vaan tee niin kuin nainen ajattelee. (Sängyssähän nainen ei osaa puhua. Parempi siis arvata kerralla oikein mistä kukin nainen pitää.)

Nainen osaa vain puhua tylsiä asioita seksin aikana ja samalla pilaa nautinnon. Naisen keskittyessä muuhun kuin nautintoon niin varmasti kestää tuntikausia naisen saada orgasmi. Naiset eivät hallitse koko kroppaansa ja tämän takia eivät jaksa olla kauan aikaa päällä, myös yhdyntä emättimellä on huonoa. Kyse on siis vain osaamisesta ja näiden kahden takia nainen ei voi koskaan saada orgasmia. Näitä asioita on tutkittu muuallakin ja monet naiset ovat sanoneet että he eivät uskalla katsoa omaa vartaloaansa, koska inhoavat sitä. Tämänkään takia eivät ole koskaan saaneet orgasmia.

Vierailija

Ei ole miehen velvollisuus. Sen enempää kuin naisenkaan velvollisuus hoitaa miehen tyydytystä. Laki muuttui muutama vuosi sitten ja silloin poistettiin avioliitosta velvollisuus seksiin.

Minusta se on vain tyhmyyttä jos suostuu seksiin, josta ei saa itselleen muuta tyydytystä kuin antamisen ilon.

Vierailija

Mä olen ainakin halukkaampi seksiin jos tiedän että melko varmasti saan orgasmin. On se seksi kivaa ilmankin, mutta kyllä se pidemmän päälle kävisi kypsyttämään jos mies saisi joka kerta ja itse vaan harvoin.

Vierailija

No eihän se mikään velvollisuus ole mutta voi olla ettei mies kovin montaa kertaa ainakaan samalta naiselta saa seksiä jos hän ei yhtään välitä naisen nautinnosta. 

M39

Miusta jos seksi menee noin vaikeak pohdinnaks, ni kannattaa unohtaa kokonaan. Kyllä tasapainoisessa parisuhtessa huomioidaan puolin ja toisin, eikä lasketa oikeuksia ja velvollisuuksia. 

Vierailija

Se että sinä laukeat hitaammin kun nainen ratsastaa ei tarkoita että kaikki miehet ovat tälläisiä. Anna itse naiselle tyydytys ja ole ite ilman niin tiedät miltä tuntuu.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat