Näen viikoittain unta että mieheni pettää..

Vierailija

Ihan hirveää. Viimeksi nyt yöllä taas:( ja tämä on aika karmivaa koska oma isäni näki aina enneunia:( miksi nämä unet? Onko jollain samanlaista ollut??Ne toistuu ja kaava aina sama, yhdessä unessa joku nainen sanoi minulle että pettää. Viime yön unessa mieheni maksoi pettämisestä!! Tuun hulluksi näiten unien kanssa kohta!!

Kommentit (7)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveää. Viimeksi nyt yöllä taas:( ja tämä on aika karmivaa koska oma isäni näki aina enneunia:( miksi nämä unet? Onko jollain samanlaista ollut??Ne toistuu ja kaava aina sama, yhdessä unessa joku nainen sanoi minulle että pettää. Viime yön unessa mieheni maksoi pettämisestä!! Tuun hulluksi näiten unien kanssa kohta!!

Vastatkaa joku.... Onko ollut joku uni joka toistuu toistuu... Onko ollut mitään ennettä tai totta siinä.. Tapahtuiko jotain sen jälkeen? AP

Vierailija

Olet huolissasi, aivosi prosessoivat sitä öisin ja siksi näet samoja unia.
Juttele asiasta miehellesi, älä tänne!
Jos olet yhtä avuton kuin annat olettaa, ei ihme jos miehesi pettää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olet huolissasi, aivosi prosessoivat sitä öisin ja siksi näet samoja unia.
Juttele asiasta miehellesi, älä tänne!
Jos olet yhtä avuton kuin annat olettaa, ei ihme jos miehesi pettää.

Ihmetyttää aina miten jotkut kuvittelevat yksilön olevan syytön omille teoilleen. Mitään mitä ap tee ei "voi ajaa" miestä pettämään. Pettäminen on tietoinen teko.

Vierailija

Mä näin unta, että mies petti. Heräsin raivoissani ja meinasin lyödä unissaan hymyilevää miestäni. Jotenkin yhdistin pettämisen ja hymyn toisiinsa.

Maanantailapsi

Alappa seuraamaan, alitajunnassasi olet joko sairaalloisen mustasukkainen tai sitten tajuntasi tulee uniin, että herää sinisilmä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat