Posti toi Linnan juhliin kutsun - kun juhlat oli jo pidetty (1 päivä juhlien jälkeen)

Vierailija

Aika paha moka.
Tuo jos mikä on ykkösluokan postia.
Onneksi ei ollut Cultura säätiön johtaja työtön. Olisi nimittäin voinut paukahtaa hänelle karenssi ja tokko selittelyt olisivat auttaneet että en ehtinyt reagoida kirjeeseenne, kun posti toi tiedon myöhässä.
Lähde http://www.iltasanomat.fi/linnanjuhlat/art-1449554992806.html

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

No jos kyseessä olisi ollut työtön ja tuo sama olisi tapahtunut, niin siinähän sillä työttömällä olisi ollut selkeästi todistajat sille, että kirje tuli myöhässä. Ei siis karenssia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No jos kyseessä olisi ollut työtön ja tuo sama olisi tapahtunut, niin siinähän sillä työttömällä olisi ollut selkeästi todistajat sille, että kirje tuli myöhässä. Ei siis karenssia.

Ai siitäkin olisi kirjoitettu iltasanomiin otsikoin? Työtön sai karenssia kun posti toi tiedotteen päivän myöhässä?

Luepa tuosta iltasanomien ko. artikkelista seuraava lainaus:

"Närää on aiheuttanut myös Postin tapa käsitellä jakeluongelmia. Liukko kertoo olleensa työntekijänsä kanssa useita kertoja yhteydessä postiin ja kysyneet, kenen kanssa voisivat selvittää jakeluongelmaa.

– Postin asiakaspalvelusta on vain todettu, etteivät he tiedä kenen puoleen kääntyä ja että meidän olisi vain tehtävä kirjaimellinen reklamaatio Postin yleisosoitteeseen.

Lopulta Liukko päätti lähettää sähköpostia suoraan Postin viestintäjohtajalle.

– Hän sentään vastasi minulle ja lupasi, että asiaa selvitellään."

http://www.iltasanomat.fi/linnanjuhlat/art-1449554992806.html

Vierailija

Ihmettelen kyllä, että yllättävän myöhään nuo kutsut lähetettiin. Muistaakseni vain pari viikkoa ennen juhlia. Ja tänä vuonna Postin lakot ja jakeluongelmat olleet erittäin näkyvästi esillä, joten olis luullut kyllä presidentin kansliankin osanneen ajatella.

Vierailija

No joo, mullakin on ykkösluokan kirjeen lähettäminen kestänyt kaksi viikkoa, vaikka Posti lupaa että seuraavana päivänä pitäisi olla vastaanottajalla. Paskaa palvelua kerrassaan...saisi tulla joku kilpaileva firma kirjepostillekin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä, että yllättävän myöhään nuo kutsut lähetettiin. Muistaakseni vain pari viikkoa ennen juhlia. Ja tänä vuonna Postin lakot ja jakeluongelmat olleet erittäin näkyvästi esillä, joten olis luullut kyllä presidentin kansliankin osanneen ajatella.

Miten parissa viikossa edes saa hankittua juhlapuvun? No kaupasta tietysti saa, mutta jos haluaa teettää ompelijalla tai hankkia jotain hienompaa, voi tulla vähän kiire... En minä ainakaan tästä kaupungistä löytäisi muita iltapukuja kuin jotain Thaimaasta tuotuja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ai siitäkin olisi kirjoitettu iltasanomiin otsikoin? Työtön sai karenssia kun posti toi tiedotteen päivän myöhässä?

Luepa tuosta iltasanomien ko. artikkelista seuraava lainaus:

"Närää on aiheuttanut myös Postin tapa käsitellä jakeluongelmia. Liukko kertoo olleensa työntekijänsä kanssa useita kertoja yhteydessä postiin ja kysyneet, kenen kanssa voisivat selvittää jakeluongelmaa.

– Postin asiakaspalvelusta on vain todettu, etteivät he tiedä kenen puoleen kääntyä ja että meidän olisi vain tehtävä kirjaimellinen reklamaatio Postin yleisosoitteeseen.

Lopulta Liukko päätti lähettää sähköpostia suoraan Postin viestintäjohtajalle.

– Hän sentään vastasi minulle ja lupasi, että asiaa selvitellään."

http://www.iltasanomat.fi/linnanjuhlat/art-1449554992806.html

Ehkä sinulta jäivät lukematta nämä "Maanantaina pelko kävi toteen: Liukon työpaikalle ilmestyi äkillisesti kolme laatikollista vanhentunutta kirjepostia. Joukossa oli myös juhlallinen kutsu tasavallan presidentiltä." ja "– Esimerkiksi eilen postinjakeluyritys oli saanut vasta samana päivänä tiedon, että heidän täytyy toimittaa nämä kolme laatikollista postia työpaikalleni"

Jos työttömän kohdalla olisi olemassa samat tiedot eli todistettavasti postia ei olisi asianmukaisest toimitettu perille, niin karenssia ei tulisi. Harvoin pystyy näin selkeästi osoittamaan, että vika on postin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No joo, mullakin on ykkösluokan kirjeen lähettäminen kestänyt kaksi viikkoa, vaikka Posti lupaa että seuraavana päivänä pitäisi olla vastaanottajalla. Paskaa palvelua kerrassaan...saisi tulla joku kilpaileva firma kirjepostillekin.

Mulla sama homma ja kun olin Postiin yhteydessä, sain vain erittäin nuivan vastauksen että "emme voi asialle mitään." Eikä edes pahoiteltu asiaa. Selvä. Jos ei kerran oman putiikkinsa palvelutasoon voi vaikuttaa mitenkään, niin sitten ei kannata asiakkaillekaan lupailla mitään että seuraavana päivänä perillä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hirvee valitus, kun ei päässyt bileisiin :D:D:D

Aika varmasti harmittaisi sinuakin, jos nämä "bileet" missaisit postin takia. Minua ainakin harmittaisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Niin missä se hirveä valitus siis oli? Päinvastoinhan tuo valitteli ja pahoitteli itse presidentin kanslialle sitä, ettei voinut noudattaa etikettiä ja joko saapua paikalle tai ilmoittaa esteestä. Aiheellinen kritiikki kohdistui enemmän Postin toimintaan, joka siis kantoi kasan kuukausi sitten lähetettyä postia eikä edes pahoitellut asiaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin missä se hirveä valitus siis oli? Päinvastoinhan tuo valitteli ja pahoitteli itse presidentin kanslialle sitä, ettei voinut noudattaa etikettiä ja joko saapua paikalle tai ilmoittaa esteestä. Aiheellinen kritiikki kohdistui enemmän Postin toimintaan, joka siis kantoi kasan kuukausi sitten lähetettyä postia eikä edes pahoitellut asiaa.

Uskoisin, että aika monia harmittaisi "hieman" jos kutsu Linnan juhliin ei Postin takia tulisi ajoissa perille.

Ihmiset tykkää juhlia ja juhlista.

Toki tuo lakko saattoi vaikuttaa postin kulkuun?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tämä

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat