Olen 26 v helsinkiläinen ja tajusin etten tiedä missä se "sossu" fyysisesti on

Vierailija

Eli missä?
Kaikki tuntuu siellä käyvän mutta missä se on? Miltä siellä näyttää? Joku virastotalo?

Kommentit (15)

Vierailija

Älä huoli. Mä olen 35v, enkä yhtään tiedä, minkä oven kahvaa tästä lähtisin repimään, jos hätä tulisi. Kai sen netti kertoisi.

Vierailija

Mä olen 40 v ja asun pienessä kaupungissa enkä tiedä missä sossu on. Enkä ole edes 20 vuoteen tehnyt töitä ja mua haukutaan elätiksi ja ties miksi hyväksikäyttäjäksi.

Vierailija

Hahahaa .. mulla on käynyt pari kertaa samoin.

En tiennyt missä kela, enkä tiennyt missä on sossu. Onneksi rakkaat ystävät opastivat. Mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Googlaa itse alueesi lähin sosiaalitoimen virasto. Niitä on useita.

hakusanalla "sosiaalitoimen virasto" ei löydy oikein mitään, paitsi tällainen, onko se tämä?

Sosiaali- ja terveysvirasto, Helsinki

Toinen linja 4 A
00530 Helsinki

?

Vierailija

Olen myös helsinkiläinen, enkä tiedä missä nykyään on työvoimatoimistot. Mutta otan selville kun tarvitsee.

Kumpi meistä nyt on ylevämpi?

Vierailija

Helsingissä palvelupisteitä on useita, esim. Malmilla ja Myllypurossa. Karttahaulla löytää sen oman palvelupisteen osoitteen perusteella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itsekkin koko elämäni 25 vuotta oulussa asuneena en tiedä missä Oulussa on se "sossun luukku."

En minäkään tiedä. Oulussa asunut v. 1994 lähtien (sitä ennen naapurikunnassa v 1987 lähtien). Ikää 40v.

Tosin kai se osoite löytyisi tarvittaessa Ouka.fi-sivustolta.

Vierailija

Olisi hyvä jos koulussa opetettaisiin näitä tärkeitä paikkoja kaupungista. Eduskuntatalossa vierailtu varmaan 5 kertaa mutta mitä asiaa sinne muka aikuisena on. Tärkeämpää olisi tietää minne menee jos tulee hätätilanne,missä lähin pommisuoja ja sossunluukku ja lääkärin päivystys.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat