Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos minut yritetään raiskata lenkkipolulla

Vierailija

ja tappelen vastaan. Mikä on liikaa?

Saanko syytteen tuosta silmien puhkomisesta? Entäs jos lyön aataminomenan niskaan? Tai lyön kivellä kalloon?
Mitä itse tekisit tapellaksesi täysillä?

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

Riippuu kansallisuudesta, siis vastapuolen, sen päällekävijän. Joiltakin saa potkia munat tohjoksi,  toisia pitää ymmärtää.

Vierailija

Valitettavasti saat todella helpolla syytteen, ja niin irvokasta kuin se onkin, niin joutuisit korvaamaan hyökkääjälle loppelämän sokeutumisesta :///

Vierailija

Minua ei ainakaan siinä vaiheessa kiinnosta mahdolliset syytteet. Jos pystyn vastaan pistämällä säilyttämään koskemattomuuteni, istun mieluusti vankilassa miettimässä tekoani.

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Ikävä puhua makaabereista asioista, mutta en ole ikinä kuullut naisen puhkovan kenenkään silmiä; ainakaan terveen miehen. Tuo olisi todella vaikeaa toteuttaa vahvempaa vastustajaa vastaan, ellei suorastaan mahdotonta. Silmien painaminen ei lamaannuta välittömästi ja heikomman kädet on helppo huitaista pois. Vastustajaa ei voi mitenkään pitää paikoillaan kun omat kädet ovat varattuina.

Joskus erittäin treenannut nainen on onnistunut kuristamaan hyökkääjän, mutta kurkkuiskut ovat lähinnä teoreettisia ja en ole kuullut että yksikään nainen olisi hyötynyt sellaisesta eikä kyllä kovin moni mieskään; enemmän elokuvalegendaa.

Kova isku tai kiveksistä repiminen voi kyllä johtaa elimen irtoamiseen, vakavaan repeymään tai muihin amputaatiota vaativiin vaurioihin. Tunnetaan useita tapauksia joissa mies on menehtynyt naisen puristettua säälimättömästi kiveksistä; usein kohteena on ollut viaton ja pahaa-aavistamaton mies. Tällaiset tapaukset ovat onneksi harvinaisia ja siksi ylittävät uutiskynnyksen, mutta tuollaisen puolustuskeinon toimimesta on edes jotakin näyttöä.

Potkut jalkojen pienimpiin luihin saattavat myös toimia jos on treenitaustaa; luu voi murtua ja liikuntakyky mennä.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut ilmoittaa mahdolliselle tulevalle raiskaajalle sairastavani AIDS:a.

Minä en hullulle väittäisi tuollaista. Ties vaikka saisi päähänsä tehdä jotain vielä kamalampaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minua ei ainakaan siinä vaiheessa kiinnosta mahdolliset syytteet. Jos pystyn vastaan pistämällä säilyttämään koskemattomuuteni, istun mieluusti vankilassa miettimässä tekoani.

Kannattaa häipyä paikalta nopeasti, niin ei kukaan tiedä, mitä tapahtui. Sitäpaitsi siellä vankilassa en edes pahemmin mietisi tekoani vaan käyttäisin ajan lukemiseen ja käsitöihin.

Vierailija

Tuossa tilanteessa en ajattelisi, että mikä on liikaa. Oikeasti menisin ennemmin vankilaan pahoinpitelystä, kuin tulisin raiskatuksi sen takia, että pelotti, että itsepuolustukseni olisi "liikaa".
Tuolla se Otto Martikainenkin elää hyvää elämää, vaikka tappoi koulukaverinsa nuorempana ja lusi siitä. Ei linnatuomio pilaa elämää, ainakaan Suomessa.

Vierailija

Hullua, mutta jos tapat raiskaajan, et todennäköisesti jää koskaan kiinni. Sen sijaan jos puolustat itseäsi siten, että raiskaaja saa pysyvän vamman, istut Suomessa vankilassa tai ainakin maksat kovia korvauksia raiskaajallesi (Suomessa kun ei saa koskaan vapautusta korvausvelvollisuudesta, vaikka muuten jätettäisiinkin syyttämättä).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sulla on ihan väärä ajattelutapa. Jos haluat selviytyä, mikään ei ole liikaa itsepuolustus tilanteessa. Ota itsellesi motto ''vain toinen meistä kävelee pois''. Joko olet saalis tai saalistaja.  Sulla on sun kunnia ja sen vuoksi sinun on jopa oltava valmis menemään vankilaan, sillä kun sun kunnia on viety sitä on mahdoton saada takaisin.  Minä (mies) en ole ikinä aloittanut tappeluita, mutta olen lopettanut monta ja ennenkun alan tanssimaan kysyn ''oletko varma, että haluat tehdä tämän?'' Mua ei sen jälkeen kiinnosta mitä sulle tapahtui jos hyökkäsit mun kimppuun, mua ei kiinnosta joudunko vankilaan, mua ei kiinnosta jos joudun maksamaan, kun menit seuraavana päivänä paskat housussa poliisille itkemään. Vihaan väkivaltaa, mutta rakastan käyttää sitä jos käyt käsiksi minuun. Be hunter or be hunted.

Vähän vähemmän leffojen kattomista, kiitos. "Kunnia"? My ass. Nauroin ääneen kun luin tekstisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joutuuko oikeasti syytteeseen jos puolustautuu raiskauksesta? Esimerkkejä?

Tuskin.  Ongelmana vain on , että tilanne ainakin puskaraiskauksissa on niin paljon hyökkääjän puolella, että  harva saa pistettyä kunnolla vastaan. Eli suunnittelussa pitää eniten koittaa näyttää päättäväiseltä ihmiseltä eikä epävarmalta pelkurilta. Tosin helpommin sanottu kuin tehty.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut ilmoittaa mahdolliselle tulevalle raiskaajalle sairastavani AIDS:a.

Entä jos se vastaa sulle: "Ei haittaa, niin minäkin".

Vierailija

Kyllähän metelillä ja vastarinnalla on estetty monta raiskausta tänäkin syksynä.

Paljon riippuu varmaan tilanteesta. Jos joku yllättäin kävisi kimppuuni, olisi aito ensireaktio lyödä. Ja ehkä silloin pystyisi myös huutamaan.

Eilen illalla myöhään eri etnisyyttä edustava mies juoksi 50 m matkan suoraan kohti ja vielä nurmikkojen ja aidan yli eli ei normaalisti katua pitkin. Siinä ajassa ehti miettiä paljon ja myös jähmettyä. Ehdin miettiä, pystynkö huutamaan tms. No, joko tyypillä oli vain mielenkiintoinen reittivalinta tai sitten en kelvannutkaan koirineni uhriksi, koska mitään vaaratilannetta ei syntynyt. Hän tuli kohdallani kävelytielle ja jatkoi sitten sitä pitkin eri suuntaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat