Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

syökö tonttulakki uskottavuutta

Vierailija

jos siis asiakaspalvelussa henkilökunta käyttää tonttulakkia, meneekö mielestäsi ko. henkilöltä/paikalta uskottavuus

Kommentit (8)

Vierailija

Taidat olla samassa työpaikassa kuin minä :) Meillä on töissä näitä hassuttelupakkoja, on ollut mm. tonttulakit, viikset(piirretyt, teko tai omat) ja pyjamat päällä töissä. Itseäni ottaa suunnattomasti päähän nämä ja lisäksi näytän idiootilta viiksissä ( olen nainen) sekä tonttulakissa ( kapea pipo ja leveä naama yhdistettynä näyttää hirveälle). Ei kyllä uskottavuutta lisää ollenkaan, tietty jotkut voivat ajatella, että onpa nöyrää ja alistuvaa henkilökuntaa kun suostuvat pelleasuihin.

Vierailija

Mun mielestä se on hauskaa, etenkin jos henkilökunta vielä hymyilee. Jos ovat naamat nutturalla ja tonttulakki päässä niin varmaan alkaisin nauramaan

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se on hauskaa, etenkin jos henkilökunta vielä hymyilee. Jos ovat naamat nutturalla ja tonttulakki päässä niin varmaan alkaisin nauramaan

sekin vielä

Vierailija

Itselläni ei ensin tullut edes moinen mieleen, mutta kävi ilmi, että näinkin voi asian joku nähdä. Riippuuko asia mielestänne mitenkään siitä, miten "asiallisessa" asiakaspalveluammatissa työskennellään?

-ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat