Mikä siinä ihastuksessa oikein viehättää?

Vierailija

Kuvaile ja kerro.

Kommentit (13)

Vierailija

Sen kun tietäisi, sillä vuoden olen ollut ihastunut, eikä mene ohitse. Mikä parasta, hän on nainen, 20 vuotta minua vanhempi, eikä edes kaunis.

Vierailija

Kaikki.
Hymy, luonne, huumorintaju, ulkonäkö.. hänen seurassaan on hyvä olla ja ihan sama miten paska päivä on, niin hän saa minut aina hyvälle tuulelle.
*huokaus*

Vierailija

:Ddd enpä tiedä, mietin itsekin joskus samaa ett miks tykkään siitä?

183cm, erikoiset naamanpiirteet, näyttää vähän high fashion mallilta joskus taas ihan koiralta. Kaikki kaverit jotka tietää että olen kiinostunut hänestä nauraa jos kehun hänen naamansa eli ei varmaan ainakaan typikaalinen komea? Okei myönnetään en itsekään pitänyt kyseistä henkilöä komeana ensin kun näin mutta pidän nyt? En tiedä mitä tapahtui, samat kasvonpiirteet mutta ne ennen ei-niin-miellyttävät kasvonpiirteet on minusta nyt komeat?

ollaan oltu tän henkilön kanssa kavereita jo pitkään kunnes joku kiva päivä päädyttiin ahtaaseen kahden hyllyn väliin niin että oltiin kiinni toisissaan. Syy tähän oli pakoon meno yhtä opettajaa (älä kysy). Tän päivän jälkeen alkoin kiinostumaan tästä pojasta muttei se silloin ihastus ollut vaan huomion kiinnittäminen sen tapoihin/luonteeseen jne.

Eksyin joskus toisella paikkakunnalla ja tämä poika soitti mulle ja kun sai tietää tuli hakemaan mua n.1000km päähän ja eka asia mitä sanoi oli "etkä osaa muutakun huolestuttaa toisia?" Joo, muut varmaan pitäisi tätä ei niin kivana reaktiona mutta mä olin all in love kun ilmeestä ja äänestä päätellen oli huolissaan musta.

Unohetaan ny kaikki ei niin romanttiset love stoorit ja mennään tän henkilön luonteeseen. Ollaan oltu niin pitkään kavereita kun muista joten perustelen näkemykseni tähän. Näyttää ja esittää kuin sitä ei kiinostaisi muut vaikka oikeasti hän on syy miten kaveriporukamme on tähän asti vielä elossa. Ottaa huolto muista, vaikka esittää kuin ei kuuntelisi, muistaa kaikki pikkufaktat.

Piirteitä, nukkuu ilman vaatteita suu auki, liki suusta valuen, laittaa nuudeleihin kokonaisia nakkeja ja keitettyjä kananmunia. Ainiin, syö kourallisesti sipsejä tiputtaen ainakin puolet maahan :-))))))

Okei lopetan kai tähän ennenkuin mua pidetään täyshulluna, kauhee mutt ihana ihminen, ruma mutta komea. CJH! Jos luet tän niin, mä tykkään susta!

Vierailija

Se tapa millä hän katsoo minua. Hymy. Silmät. Katse. Ääni. Olemus. Se miten hän ottaa minut huomioon. Miten hän kuuntelee ja ilmaisee, että sanani ovat tärkeitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sen kun tietäisi, sillä vuoden olen ollut ihastunut, eikä mene ohitse. Mikä parasta, hän on nainen, 20 vuotta minua vanhempi, eikä edes kaunis.
Minkä ikäinen olet? Kaipaatko vain äitihahmoa?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat