Kokemusta popcorn-koneesta?

Vierailija

Mun mies on kova syömään popcornia, tekee niitä nyt kattilassa. Harkitsen, jos ostaisin koneen hänelle joululahjaksi. Tuleeko koneella hyviä popcorneja? Vai onko kone aivan turhake?

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies osti sellaisen. Kattilassa saa paremman suolan poppareihin. Harvoin käytetään.

Eikä ne suolata vasta jälkikäteen kattilassa sekä koneella tehdessä? Kuinka tekotapa vaikuttaa suolaukseen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies osti sellaisen. Kattilassa saa paremman suolan poppareihin. Harvoin käytetään.

Eikä ne suolata vasta jälkikäteen kattilassa sekä koneella tehdessä? Kuinka tekotapa vaikuttaa suolaukseen?

Juu, en tiedä miksi ei koneella tehtyihin tartu yhtä hyvin. 

Vierailija

Meillä on gigantista joku melko edullinen kone joka poppaa siemenet kuumalla ilmalla, eli ei tartte rasvaakaan. Menee se about 2 minuuttia ja saa popattua juuri sen verran kuin haluaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä on gigantista joku melko edullinen kone joka poppaa siemenet kuumalla ilmalla, eli ei tartte rasvaakaan. Menee se about 2 minuuttia ja saa popattua juuri sen verran kuin haluaa.

Noistahan tulee ihan styroksia kun "ei tarttee rasvaakaan"

Vierailija

Minun mielestäni täysi turhake. Kattilassa syntyy nopeasti poppareita. Turhien koneiden ja laitteiden valmistamiseen kuluu luonnonvaroja ja sitten taas valmis tuote on aikanaan jätettä, joka ei maadu. Anna joululahjaksi aikaasi eli tarjoudu tekemään hänelle popparit vaikka kerran viikossa ja ehkäpä vielä jakamaan syöntihetken hänen kanssaan. Samalla annatte aikaa toisillenne ja säästätte luontoa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni täysi turhake. Kattilassa syntyy nopeasti poppareita. Turhien koneiden ja laitteiden valmistamiseen kuluu luonnonvaroja ja sitten taas valmis tuote on aikanaan jätettä, joka ei maadu. Anna joululahjaksi aikaasi eli tarjoudu tekemään hänelle popparit vaikka kerran viikossa ja ehkäpä vielä jakamaan syöntihetken hänen kanssaan. Samalla annatte aikaa toisillenne ja säästätte luontoa. 

Joo syntyy... mä poltin niin monta kertaa ne kattilassa pohjaan että ostin lopulta koneen eikä ole mitään valittamista. Enää en muuksi vaihtaisi. Ei jää ainuttakaan jyvää pamahtamatta.

Vierailija

Suuri kattila on ihan varmasti myös helppo pestä, vaikka tiskikoneessa. Kenellä on kaappitilaa kaiken maailman turhille vempaimille, on popcornkonetta, jäätelökonetta, leipäkonetta, munankeitintä, riisinkeitintä, sitä tätä ja tuota ja vielä lapsille hierovia pehmoleluja, kyllä on aikoihin eletty.

Minua kauhistuttaa kävellä kodinkonekaupoissa, mitä kaikkea onkaan keksitty. Ymmärrän tietyt koneet mutta liika on liikaa, eivät maailman huippukokitkaan tarvitse kuin terävän veitsen ja leikkuulaudan ja tuoreet raaka-aineet!

Eli vastaus on täysi turhake ja wt-kapistus! Vanhanaikaisella konstilla saa parempia poppareita!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat