Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jatkuva himo säilykkeisiin ja kissanruokaan

Vierailija

En tajua
Olen koko aikuisikäni salaa himoinnut kissanruokaa, en ole vielä maistanut. Mutta himoitsen suuresti säilykkeitä (tonnikalasäilykkeet, lihasäilykkeet, hedelmäsäilykkeet, vihannessäilykkeet, mitä näitä nyt on). Säilykkeissä on joku omanlaisensa tyypillinen maku mikä saa veden herahtamaan kielelle. Kissanruoassa (märkäruoka) se on oikein erityisen voimakas.

Ja en siis ole raskaana :D

En kuitenkaan syö paljoa säilykkeitä koska tiedän niissä piilevät vaarat tuoretuotteisiin verrattuna, mutta aina kun saan ns hyvän syyn käyttää niitä niin nautin täysin siemauksin ja suunnilleen nuolen sen tölkin/purkin tyhjäksi. Ja tuota kissanruokaa nuuhkin päivittäin mutta en uskalla maistaa (koska olisi noloa jos tykkäisin siitä ja alkaisin salaa syömään sitä :D)

Muita? Googlella ei löytynyt vertaistukea :/

Kommentit (9)

Vierailija

En ehkä vielä huolestuisi, mutta jos alat katsella hiiriä yms. nälkäisellä katseella, niin muista säännölliset matokuurit.

Vierailija

Joskus oon Sheebaa maistanut. Kaipaisi lisää mausteita.
Nautin myös joskus lapsena huolimattomuuttani kissan matokuurin. Se oli sitä aikaa, kun se myytiin jauheena apteekin paperipussissa. Sekoitin siitä sellaisen virkistävän janojuoman... Ei ollut niin hapokasta kuin olisi sitruunahaposta tullut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joskus oon Sheebaa maistanut. Kaipaisi lisää mausteita.
Nautin myös joskus lapsena huolimattomuuttani kissan matokuurin. Se oli sitä aikaa, kun se myytiin jauheena apteekin paperipussissa. Sekoitin siitä sellaisen virkistävän janojuoman... Ei ollut niin hapokasta kuin olisi sitruunahaposta tullut.

Eipä nelikiloisille tarkoitettu kuuri taida ihmisestä matoja tappaa ;) Monihan syö vahingossa Axiluria, kun yön pimeydessä könyävät lääkekaapille ilman silmälaseja ja tuo tabletti on ihan samanlainen kuin Burana.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat