En ole ns. mamupatjan näköinen, voin sen todeta, mutta pakolaismiehet silmäilee kyllä

Vierailija

Olen kehittänyt kohtalaisen viiltäväntorjuvan katseen tätä tarkoitusta varten, mutta silti välillä kiukuttaa. Ei tarvitsisi katsella sillä tavalla. Read my body language, please. Do I really look like I'm interested? No!

Kommentit (10)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muakin kytätään ja olen sentään nelikymppinen akka.

No ei minullakaan siihen ihan tasalukuun enää niin kovin montaa vuotta ole. Tiedä sitten kytätäänkö enää sen jälkeen kun jonain päivänä mulle kasvaa tuon johdosta fjonga otsaan. Argh. Ei mulla siis lähtökohtaisesti ole erilaisista etnisistä lähtökohdista olevia ihmisiä vastaan yhtikäs mitään, mutta tämä on vähän eri asia. ap

Vierailija

Minä keskityn siihen, että kävelen reippaasti ohi, enkä katso heitä kohti. Pisti muuten silmään, miten lyhyitä suurin osa tänäänkin näkemistäni turvapaikanhakijamiehistä oli. Itse olen 169 cm ja näyttivät lyhyemmiltä.

Vierailija

Olen 25-vuotias, eikä kukaan suomalainen mies ole koskaan ollut kiinnostunut minusta, kun olen persjalkainen aito blondi, joka ei meikkaa tai värjää hiuksiaan. Tänä syksynä olisi kyllä ollut vientiä, on puristeltu, huudeltu perään, roikuttu käsivarressa jne. näiden uusien sankareiden toimesta. Kiva pelätä koko ajan, kun ulkona liikkuu. Kaipaan vanhoja aikoja!

Vierailija

Mä olen lähes 60 v ja olen myös huomannut "kyttäystä".  Ehkä ollaan niin eri näköisiä totutuista, että ikää on vaikea arvioida. (varsinkin jos on totuttu, että kaikki naiset ovat hunnutettuja)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä keskityn siihen, että kävelen reippaasti ohi, enkä katso heitä kohti. Pisti muuten silmään, miten lyhyitä suurin osa tänäänkin näkemistäni turvapaikanhakijamiehistä oli. Itse olen 169 cm ja näyttivät lyhyemmiltä.

En minäkään katsomalla katso, en todellakaan, mutta tuleehan niitä tilanteita kun sen sitten huomaa esim. suoraan edessään. Kävelen juuri sitä vauhtia kuin haluan ja missä haluan ja milloin haluan, joten yhtään ripeämmin en todellakaan kävele näiden asioiden vuoksi. ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat