Sensuuri

Vierailija

Sensuuri. Olen kirjoittanut lehtiin ja nettiin.
Kovin kärkevästi olen kirjoittanut. Ei minua ole sen jälkeen kirjoittamasta kielletty.

Jotain todella outoa tapahtuu tällä palstalla.

Kommentit (6)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Valehtelevat nasset pilaavat kaikki ketjut.

Miksi ketjut poistetaan?

Osaisiko moderointi poistaa ainoastaan asiattomat viestit, jotka esiintyvät muuten asiallisessa ketjussa?

Mene ja tiedä.

Joka tapaukssa toiminta tuntuu keskiaikaiselta.

😦

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelevat nasset pilaavat kaikki ketjut.

Miksi ketjut poistetaan?

Osaisiko moderointi poistaa ainoastaan asiattomat viestit, jotka esiintyvät muuten asiallisessa ketjussa?

Mene ja tiedä.

Joka tapaukssa toiminta tuntuu keskiaikaiselta.

😦

Tietynlaiset aloitukset houkuttelevat patridiootti-pellekerhon trolleja eikä niille voi oikein tehdä muuta kuin poistaa. Tietysti voisi bannata ikuisiksi ajoiksi kaikki rasistit.

Vierailija

Jos et ole huomannut, kyseessä on suhteellisen aktiivinen palsta, jonka moideroiminen varmaan käy työstä. Tietyt keskustelut ovat niin tulenarkoja ja niistä on nähty moneen kertaan, että ne eivät pysy asiallisina ja aina välillä sisältävät sisältöä, jotka ovat suoranaista vihapuhetta, että on helpompi vain poistaa ne, koska yksittäisten viestien moderointi on käytännössä mahdotonta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos et ole huomannut, kyseessä on suhteellisen aktiivinen palsta, jonka moideroiminen varmaan käy työstä. Tietyt keskustelut ovat niin tulenarkoja ja niistä on nähty moneen kertaan, että ne eivät pysy asiallisina ja aina välillä sisältävät sisältöä, jotka ovat suoranaista vihapuhetta, että on helpompi vain poistaa ne, koska yksittäisten viestien moderointi on käytännössä mahdotonta.

Vihapuhe. Sille on määritelmät. Muutamia viestejä silloin tällöin näkee.

Kokonaisten ketjujen poistamiseen tuo on tarpeetonta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat